24 iunie 2012

Dor de o tehnica de clarificare a mintii. ... Ho'oponopono!


     Am auzit acum vre-un an de zile in urma despre o tehnica fabuloasa de clarificare a mintii, numita Ho'oponopono, dar la momentul respectiv nu i-am dat prea multa importanta, si nu stiu de ce? Probabil ca mi se impleticea limba doar la rostirea cuvantului Ho'oponopono!
     De curand, am citit o carte scrisa de dr. Joe Vitale - Zero Limite. Sistemul secret pentru atingerea unui nivel inalt de sanatate, bunastare si pace. Dr. Joe Vitale este autorul mai multor carti si

presedintele companiilor Hypnotic Marketing Inc. si Frontier Nutritional Research Inc., una dintre vedetele filmului SECRETUL si cunoscut la ora actuala ca un guru al dezvoltarii personale, fiind supranumit "Budha al Internetului".
   
    Iata ce afirma autorul la inceputul capitolului 3: " Am descoperit o tehnica fabuloasa de clarificare a mintii, numita  Ho'oponopono, cand am cunoscut un barbat pe nume dr. Ihaleeakala Hew Len, care aplica aceasta tehnica in practica sa. La baza acestei metode sta ideea ca tu esti responsabil pentru tot ceea ce se intampla in viata ta, indiferent ce sursa exterioara par sa aiba evenimentele, si ca singura modalitate de a accepta responsabilitatea pentru aceste evenimente si pentru a-ti schimba viata prin limpezirea gandurilor si prin vindecarea sinelui
superior este iubirea de sine.
    
     In sine, tehnica este extrem de simpla si consta in repetarea urmatoarelor fraze:

  • Te iubesc.
  • Imi pare rau.
  • Te rog sa ma ierti.
  • Iti multumesc."

     Autorul mai afirma ca aceasta tehnica iti permite "sa iti clarifici in permanenta gandurile, emotiile si evenimentele care te impiedica sa ajungi in zona in care nu mai exista limite. Aceasta munca este in totalitate interioara, dar nu poate avea un impact profund asupra unor oameni si asupra unor evenimente cu care nmu ai nici un contact aparent." Am mai aflat ca Dr. Hew Len a realizat acest lucru pe vremea cand isi trata pacientii la Spitalul de Stat din Hawaii. El se focaliza asupra fiecaruia dintre ei si aplica tehnica Ho'oponopono, vindecandu-i astfel de problemele lor mintale fara macar ca acestia sa intre in contact cu el.

     Sincer sa fiu, desi mi-a deschis interesul si tare mult as vrea cred cu adevarat ca acest lucru este posibil, o sa trebuiasca sa treaca ceva timp pana sa o pot asimila cu adevatat. Dar cine stie?
Apropo, cartea lui Joe Vitale o puteti achizitiona de aici la doar 20,00 de lei!

     Voi stiti mai multe despre aceasta tehnica Ho'oponopono? Nu va sfiiti si dati-mi si mie mai multe informatii! Multumesc!
     Pe YouTube am gasit un cantec frumos !


dar si aceasta scurta prezentare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu