30 septembrie 2012

Dor de ... 100 De Secrete Ale Succesului! “Credintele lui Kekich” (Kekich Credos)





David Kekich este un personaj renumit pentru faimoasele “Credinte ale lui Kekich” (Kekich Credo, cum sunt cunoscute), o colectie de 100 de sfaturi minunate pentru o viata mai buna si pentru un trai de succes. Tot David Kekich este Presedinte/CEO al Fundatiei Maximum Life, fundatie  care se concentrează pe cercetarea fenomenelor de imbatranire. În 1999, el si-a dat seama că   va veni o zi cand, inevitabil, stiinta va controla procesul de imbatranire al speciei umane si ca omenirea va fi capabila sa se bucure intr-o buna zi de o viata sanatoasa si indelungata datorita rezultatelor cercetarilor efectuate pentru studierea imbatranirii. El insusi sa aflat la un moment dat intr-o cursa contracronometru, confruntandu-se cu posibilitatea de a face parte din "ultima generatie suferinzilor de boli de inima, cancer, Alzheimer si alte boli legate de imbatranire". Solutia sa a fost sa sprijine sprijine cercetarea fenomenului de imbatranire prin fundatia Maximum Life. Dar sa ne intoarcem in urma cu citiva ani, mai precis in …

 … ziua de 7 iulie 1978, zi care a inceput ca o zi normala pentru  Dave Kekich.. A fost la antrenament la sala de gimnastica si parea ca nu are nici o grija de ce se intampla in lume.
In ziua urmatoare insa, avea sa se trezeasca holbandu-se in tavanul unui salon din spital, conectat la aparate si incapabil sa miste vreun muschi de la brate in jos. Intr-o fractiune de secunda, un exercitiu absurd de ridicare a greutatilor i-a afectat maduva spinarii, transformandu-l intr-un infirm.

In ciuda faptului ca era paralizat de la piept in jos, David a fost in stare sa atinga niveluri uluitoare de succes. Astfel, urmatoarele 15 luni, David si-a petrecut timpul intr-o adevarata odisee mondiala in cautarea unui tratament care nu exista! Inca! Iar urmatorii 19 ani David Kekich ii petrece colectand fonduri pentru cercetari in domeniul paraliziilor, avand un singur scop in minte: acela de a merge din nou!

Ulterior, David Kekich devine co-fondator al Exceptional Producers, Inc un lider pe piata asigurarilor de viață și de asemenea, co-fondator al unei  companii de servicii financiare naționale și organizare a capitalului de risc pentru finanțarea companiilor private de 11 ani (venture capital).

Astazi, David se concentrează pe cercetari ce vizeaza inversarea procesului de imbatranire, prin fundatia pe care o conduce Maximum Life fiind un inflacarat declarat "Pasionat de perspectiva duratei de viata nelimitate."

Unul dintre citate preferate lui David este:

“I don’t want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying.” - Woody Allen

Ce sunt Credintele lui Kekich, sau Kekich Credos, cum sunt cunoscute?

Ne raspunde chiar autorul intr-o declaratie din 2009:

Aproximativ cu 21 de ani in urma, reflectam la unele greseli pe care le-am facut in viata mea si la ce as putea face pentru a nu le mai repeta. Asa ca, am adunat toate lectiile pozitive pe care le-am invatat si toata intelepciunea oamenilor si a mentorilor pe care i-am intalnit. Rezultatul a fost un set de reguli de viata transformate in 100 de sfaturi. Le-am intitulat Credintele lui Kekich si le-am recitit cu regularitate . Un prieten care avea o copie a exemplarului meu, a publicat-o in news-letterul sau, si astfel acesta s-a raspandit, eu insumi devenind cunoscut drept  “The Credo Guy. “

In urmatoarele pagini sunt “Credintele lui Kekich”, care contin 100 de legi ale succesului, legi pe care bunul meu prieten Dave Kekich le-a scris si le-a compilat ca urmare a experientelor sale de viata. Ele sunt o lectura de nepretuit! Citirea si aplicarea lor zi de zi va va oferi o perspectiva, o

27 septembrie 2012

CONCURS: 2 Tichete GRATUITE Tip Full-Acces la IASI Business Days!

Castiga 2 Tichete tip Full Access La Cel Mai De Impact Eveniment De Business Al Anului: Iasi Business Days, 3-4 Octombrie, Editia a VIII-a!


     In ultimul articol, de acum doua zile, promiteam ca voi initia un CONCURS pentru a oferi 2 tichete GRATUIT,  de tip ACCES FULL pentru ambele zile de desfasurare! 

     Astfel, firma ADESCO, initiatoare si organizatoare a evenimentelor Business Days, a oferit echipei Dor De Naivitate, privilegiul de a oferi acces GRATUIT la cel mai mare eveniment de business al anului, care se desfasoara in premiera in capitala Moldovei, IASI, pentru 2 persoane dornice si insetate de informatie de buna calitate si de ... succes!


     Despre importanta participarii la un astfel de eveniment precum si despre beneficiile obtinute, am mai scris aici si aici, dar programul detaliat il gasesti aici.


     Dupa cum poti vedea aici pretul unui tichet de participare la ambele zile ale Iasi Business Days este în mod normal 100 de Euro, dar castigatorii acestui concurs vor primi doua tichete de ACCES GRATUIT la evenimentul de la Iasi.

Regulamentul Concursului pentru castigarea a 2 Tichete Full-Acces la Iasi Business Days

1. Da Like (daca nu ai facut-o) la pagina noastra de Facebook Dor De Naivitate, apoi printr-un comentariu raspunde la urmatoarea intrebare, tot sub postarea de pe pagina de Facebook: 


Ce beneficiu pe care sa-l pui in practica imediat, crezi ca iti va aduce participarea la Iasi Business Days?“.

2. Invita-ti apoi prietenii sa iti aprecieze si sa iti voteze comentariul. Primele 2 comentarii cu cele mai multe aprecieri vor fi declarate castigatoare.

 Concursul se incheie pe 30 septembrie ora 22:00, urmand ca luni, 1 octombrie, sa fie anuntati castigatorii. Acetia vor primi biletele de intrare (nominale neputand fi transmise/vândute altcuiva) pe mail.

Pentru mai multe detalii, lasa-mi un comentariu mai jos!

Pentru orice intrebare, la fel, lasa-mi un comentariu mai jos. Mult succes si ne vedem la Iasi Business Days.

STOP CONCURS! 

Castigatori detasati al celor doua Tichete de ACCES tip Full pentru ambele zile de desfasurare a Iasi Business Days,
eveniment ce se desfasoara in zilele de 3-4 Octombrie sunt...  

1.BOGDAN COSOFRET din Harlau care a acumulat 146 de like-uri si  
2.BOGDAN ROSU din Panciu, care a reusit sa adune 119 like-uri. 

De asemenea, Dor de Naivitate si echipa Business Days a decis sa ofere inca un premiu de consolare pentru fair-play-ul aratat lui Radu Marian Botez tot sub forma unui Tichet Gratuit de Acces la Iasi Business Days!

FELICITARI castigatorilor dar si tuturor participantilor, si mult SUCCES in cariera pe care v-ati ales-o!


Pentru a intra in posesia invitatiei toti castigatorii sunt rugati sa trimita un e-mail la adresa: adrian.iacob@businessdays.ro , cu urmatoarele date:
 

- o adresa de mail valida;
-un numar de telefon;
-numele firmei pe care o reprezinti (daca lucrezi);
-domeniul in care activezi .

IMPORTANT: Invitatia o veti primi pe mail si este nominala (fiind netransmisibila)!

Inca o data felicitari pentru participare, si asteptam datele solicitate!
 

Sanatate, Bogatie, Prosperitate!

25 septembrie 2012

7 Motive Pentru Care Sa NU Participi... La Iasi Business Days 2012, Singurul Eveniment De Business Al Anului!

7 Motive Pentru Care Iti Recomand Sa NU Participi La Evenimente De Genul Iasi Business Days!


     Zilele trecute o persoana de pe Facebook cauta sa-mi spuna ca, de ce insist atat de mult in prezentarea si promovarea  celui mai de impact eveniment din Romania, Iasi Business Days, eveniment care desi se afla la editia a VIII-a, este o onoare pentru capitala Moldovei si pentru moldoveni de a fi gazduit pentru prima oara la Iasi, la Complexul Palas, o adevarata bijuterie de ansamblu arhitectonic.
     Ceea ce nu intelegea probabil domnul respectiv este ca acest eveniment, la care vor fi prezenti aproximativ 500 de participanti, are o deosebita importanta atat prin valoarea speakerilor care vor fi prezenti dar si a participantilor, oameni de afaceri, antreprenori, studenti si aspiranti catre lumea afacerilor, oameni care si-au conturat o viziune, si-au facut un plan, cu alte cuvinte stiu cam ce vor sa faca in viata. Si pentru asta vin la Business Days! Din dorinta de a asculta oameni care au reusit in domenii similare, pentru a se inspira din reusitele si esecurile acestora, pentru a participa la analize si tendinte privind strategiile ce pot fi adoptate, dar  mai ales pentru business networking care nu inseamna altceva decat stabilirea de contacte si identificarea de potentiali clienti sau parteneri de afaceri. Pentru ca atat in viata cat si in orice afacere, cu cat ai mai multe contacte cu atat esti mai valoros avand de unde selecta in functie de nevoile celorlalti si implicit de nevoile tale!
     Participarea la evenimente de genul Business Days nu este obligatorie si nici recomandata tuturor din cateva motive pe care o sa le enunt mai jos. Caci NU este suficient sa te imbraci corespunzator, sa iti umpli buzunarele cu carti de vizita si sa cauti sa sosesti cat de cat la timp pentru a prinde prezentarea lui Marius Ghenea sau lectia de educatie financiara a lui Eusebiu Burcas. Nu, categoric NU!

     In acest context am hotarat sa prezint 7 motive pentru care nu ar trebui sa vii la evenimentele Business Days  si la alte evenimente de acest gen, in primul rand din respect pentru timpul lor si si-apoi, aspect deloc de neglijat, pentru buzunarul lor!

    Deci, la evenimentele Business Days,
 
1. NU trebuie sa vii la Iasi Business Days daca ai plecat de-acasa si ai uitat sa pregatesti ceva esential inainte sa pleci, ceva anume care sa te reprezinte sau sa te ajute sa-ti faci prezenta remarcata!
2. NU trebuie sa vii la Iasi Business Days, doar pentru a aplauda in timpul conferintelor si-apoi sa fugi repede la coada la bufet daca nu comunici si nu esti interesat sa cunosti alti oameni!
3. NU trebuie sa participi la Iasi Business Days, daca uiti de faptul ca normele de eticheta sunt esentiale, desi adesea sunt trecute cu vederea. Multi oameni considera ca se pricep destul de bine sa stabileasca un contact cu toate persoanele care se afla intr-un spatiu, cand in realitate, prefera mai degraba sa se intretina cu cativa paricipanti, decat sa urmareasca prezentarile si sa cauta sa prinda o idee care i-ar putea ajuta in propria cariera!
     Un eveniment ca Iasi Business Days, la care se stabillesc contacte si parteneriate reprezinta  un DAR, o ocazie de a te prezenta intr-o lumina favorabila in fata necunoscutilor, superiorilor (daca ai asa ceva), a liderilor si speakerilor pe care ii poti asculta si carora le poti adresa chiar intrebari, cere sfaturi...Si de ce nu, a potentialilor clienti!

4. NU trebuie sa vii la Iasi Business Days daca NU ai intentia de a NU fe face cunoscut celor cu care,

24 septembrie 2012

De Unde Vine Criza Din Educatie Si Care Ar Fi Solutia? - Prof. Florin Colceag Raspundea Inca Din 2010 - video

Rezolvarea Problemelor Din Sistemul Educational Si Solutii Pentru Iesirea Din Criza Propuse De Prof. Dr. Florin Colceag

"Exista o trasatura comuna intre oamenii foarte puternici si oamenii foarte prosti, si anume acea ca ambele categorii considera ca trebuie sa schimbe mediul inconjurator in functie de personalitatea lor in loc sa-si schimbe personalitatea in functie de mediul inconjurator. Fereasca Dumnezeu sa fii TU mediul!" - Doctor Sean Jin


Nu stiu cati dintre dumneavoastra a-ti auzit de prof. Florin Colceag?
Recunosc ca pana anul trecut, nici eu nu auzisem de domnia s-a, cu toate ca este cunoscut şi bine perceput în mediile ştiinţifice internaţionale, la OECD, la Clubul de la Roma,  la Banca Mondială şi chiar Uniunea Europeană(dar asta aveam s-o aflu mai tarziu). Dar desi prof. Florin Colceag are o plajă de recunoaştere destul de largă în lume, suficientă incat să constitui o garanţie morală şi profesională…in Romania, nu este "utilizat", si din păcate nu este o excepţie în acest sens...!!!

"Dacă o ţară nu-şi poate plăti datoriile, ea aparţine de drept Fondului Monetar Internaţional"- Florin Colgeag


Cu ocazia unor tabere de excelenta in 2010, prof. Colceag explica ce este criza in general si in special in educatie in particular, de unde vine, cine o intretine, dar mai ales propunea solutii care in tari precum Australia nr.1 in lume pe cercetare stiintifica si educatie, Israel, Japonia, China au avut si are succes.

Totodata, prof. Colceag vorbeste despre Managementul Crizelor dar mai ales despre solutii in sistemul de invatamant cu viziune peste 20 de ani! 
Peste 20 de ani, un copil care intra acum la gradinita, va intra pe piata sau isi va da doctoratul... Pentru ce fel de viitor??? 
      
La inceputul lunii august, 2012, autorul Miron Manega, publica in CERTITUDINEA Programul administrării ieşirii din criză prin efort instituţional, in viziunea Prof. Dr. FLORIAN COLCEAG si afirma ca "AVEM RESURSE!" si spunea si care sunt acestea. Dar se pare ca "tara te vrea prost" cum circula o vorba...
    
   De ce sa nu luam exemple care deja s-au dovedit eficiente? 


  


Profesor  matematician, cu peste 20 de ani de experienta in gifted education si in antrenarea copiilor olimpici la matematica cu care a obtinut mai mult de 60 de medalii de aur la competitii internationale de matematica. Este reprezentant in Romania al World Council for Gifted and Talented

23 septembrie 2012

Dor De Un Manual Provocator De ... Imbogatire. AZI! De La Randy Gage!!

"Risky is the New Safe" - Manual de baza pentru a deveni bogat, de Randy Gage




     Supranumit pe drept cuvant  Mesia milionarRandy Gage,  crescut intr-o familie saraca, motiv pentru care si-a abandonat scoala, a devenit dependent de alcool, a fost impuscat, a facut puscarie, iar ulterior a gasit resursele necesare, asemeni lui Eric Thomas, de a face o schimbare in viata sa si a gasi calea pentru a deveni deveni multimilionar. De altfel,  in cartea “De sa fii fraier, bolnav si falitsi cum sa jungi destept, sanatos si bogat” Randy afirma ca “saracia este un pacat” si ca “fiecare ati fost nascuti pentru a fi bogati”. 

Stilul lui este indraznet si taios, dar atintit spre obiectiv, pentru cei care doresc  sa cunoasca  secretele succesului. Randy Gage este tipul care face afirmatii controversate, si la fel ca si Robert Kiyosaki, incalca corectitudinea politica si nu se sfieste sa atace unele dintre cele mai sensibile institutii contemporane, de la religia organizata la guverne, la cultura populara si pana la alimentele cu care ne hranim. Ca si alti autori, T Harv Ecker, Kiyosaki, Joe Vitale, etc. Gage porneste de la convingerile conventionale potrivit carora „banii sunt ochii dracului”, „bogatii sunt ticalosi” si „este moral sa fii sarac” si demolandu-le sub o avalansa de dovezi contrarii.

Despre acesta ultima aparitie, Larry Widnget (the pitbull of personal development) afirma ca este „a winning combination I find irresistible”( o combinatie castigatoare pe care o gasesc irezistibila) iar marele Brian Tracy afirma ca aceasta carte „book opens your mind and imagination to the incredible opportunities that appear around you when you change your perspective” (deschide mintea si imaginatia la oportunitatile incredibile care apar in jurul dumneavoastra atunci cand va schimbati perspectiva).

    Randy Gage afirma ca fiecare isi poate prezice viitorul cu un grad de straniu precizie. Si nu, nu trebuie sa fie un mistic, sa se foloseasca de un glob de cristal, sau sa aiba „anumite informatii ". Există unele variabile care  pot fi urmarite iar apoi tendintele pot fi previzionate.
     Apoi, trebuie invatata diferenta dintre tendin
tele ciclice versus cele liniare, trendurile rapide versus trendurile scazute, si este devine aproape innebunitor cum poti prevedea ce se va intimpla in sute de domenii diferite.

      Iar  oamenii care pot face acest lucru - sunt cei care isi creează bogatitie si prosperitate ...

      De aceea cartea
"Risky Is the New Safe", este ceva nou, ceva ce nu a-ti mai citit pana acum. Este considerata intr-adevar un manual care te invata cum sa devii bogat in lumea de astazi si in conditiile de astazi. Dezvoltarea tehnologiilor perturbatoare, ritmul accelerat de schimbare su tulburarile economice, schimba regulile jocului. Moneda euro este in prag de colaps, guvernele pierd implicit milioane de locuri de

21 septembrie 2012

Ce Impresii, Ce Beneficii Si Care Au Fost Concluziile Unor Participanti Dar Si A Unor Speakeri, Participanti La Ultima Editie Busines Days! - video

Interviuri Cu Participanti, Speakeri Si Parteneri La Cluj-Napoca Business Days, Editia A VII-A. Urmeaza Iasi Business Days, Editia A VIII-A!

     In articolul de ieri vorbeam despre 101 de motive pentru care ar trebui sa participi la Iasi Business Days, astazi am sa las participantii la ultima editie a zilelor Business Days, care s-a desfasurat la Cluj-Napoca la inceputul lunii iulie sa raspunda la cald ce-au simtit, ce au retinut, ce le-au placut si de ce iubesc acest gen de eveniment. De asemeni, veti avea ocazia sa-i urmariti pe Andrei Postoaca (antreprenor care a plecat de tanar in Suedia si care revine de cate ori are prilejul la Business Days), Andy Szekely ( partener si participant in calitate de speker la toate editiile Business Days, incepand cu prima editie), Florin Campeanu ( de la Rentrop &Straton, partener si speaker), Rada Sonea de la Phantom Shopping (speaker si partener). 
     




     Daca vrei si tu sa faci si tu parte din aceasta comunitate minunata a oamenilor remarcabili: antreprenori, speakeri, infoprenori dar si tineri visatori, tot ceea ce trebuie sa faci este sa nu ratezi urmatorul eveniment care se va desfasura peste cateva zile la Iasi, pe 3 - 4 Octombrie, la Complexul Palas


     Inscrie-te la Iasi Business Days ia-ti tichetul de aici, dar ai grija sa folosesti codul ADI15 pentru a primi 15% reducere faţă de preţurile afişate pe site.
   De asemeni, poti folosi discounturile de volum, daca ai mai multi prieteni si vreti sa veniti in "gasca"! In functie de numarul de bilete pe care doresti sa le achizitionezi foloseste urmatoarea grila:
 
   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

20 septembrie 2012

Product Launch Formula Coaching Program...from Jeff Walker!

Eben Pagan, Mike Filsaime, Brendon Burchard si Anthony Robbins recomanda: Formula De Lansare A Unui Produs (Product Launch Formula) PLF - conceputa de Jeff Walker


     Nume precum Eben Pagan, Mike Filsaime, Brendon Burchard sunt pentru majoritatea oamenilor niste necunoscuti, insa pentru cei care au petrecut ceva mai multa vreme in aprofundarea cunostintelor de Internet Marketing, aceste nume reprezinta niste legende vii! Niste modele sau mai bine spus niste eemple de semeni care au reusit sai reusesc sa castige mii de dolari din manuirea cu dibacie dar si "cu cap" a calculatorului. Sau cum bine spunea cineva, se folosesc de calculator cu inteligenta in mod strategic si planificat, si pe deasupra mai castiga si o gramada de bani! 



    Dar de Tony Robbins ati auzit?
Daca nu, iata in cateva cuvinte despre cine este vorba: "In ultimele trei decenii Anthony Robbins a servit ca si consilier pe langa lideri din toata lumea. Este o autoritate recunoscuta in psihologia de leadership, in negocieri, obtinand rezultate de varf in domeniul comportamentului organizational. A fost onorat in mod constant intelepciunea strategica si pentru eforturile umanitare depuse. Fundatia non-profit Anthony Robbins ofera asistenta tinerilor din centrele urbane, persoanelor in varsta, persoanelor fara adapost, hranind anual mai mult de 3 milioane de oameni din 36 de state.  Robbins a influentat direct viața a mai mult de 50 de milioane de oameni din peste 100 de tari prin cartile sale, emisiunile multimedia vorbind cu ocazia anumitor evenimente, si fiind invitat la anumite emisiuni live."

     Citatul de mai sus a aparut de mai multe ori, atat in presa cat si la televiziune, tocmai pentru a sublinia integritatea morala de necontestat monstru, si la propriu, dar si in prezentarile facute de antreprenori  precum Richard Branson, Larry King, Lord Alan Sugar, Oprah sau celebri internet marketeri ca Frank Kern, John Reese (care a realizat in August 2004 o lansare care a dus la incasari de 1,000,000 $ in 24h, mai exact in 18 h!!!)etc... Este de ajuns sa tastati doar numele sau in Google sau YouTube si veti vedea ce rezultate obtineti!

     Jeff Walker   a creat in 2003,  Product Launch Formula,  un sistem care a fost folosit de mii de

101 De Motive Ca Sa Participi La ... Iasi Business Days!

101 De Motive Pentru Care Ar Trebui Sa Participi La Iasi Business Days 2012, Editia A VIII-A!



     Desigur, există mult mai multe decat 101 de motive pentru care ar trebui să participi la Iasi Business Days 2012, editia cu numarul VIII, dar de data aceasta ne vom rezuma doar la câteva.

     Ok, hai sa vedem: pentru ce ai participa TU la Iasi Business Days?
1. Pentru ca este cel mai important eveniment de Business din Romania?
2. Penru ca se desfasoara prima oara in Moldova, la Iasi la Palas Mall, desi este la editia a VIII-a?
3. Pentru a vedea, a simti, a respira si a trai, chiar daca doar pentru doua zile, acelasi aer si aceleasi sentimente, alaturi de spuma oamenilor de afaceri, speakeri motivationali si antreprenori inspirationali din Romania?
4. Pentru ca vei vedea, vei asculta, vei cunoaste si vei vorbi cu inovatori, antreprenori si profesionisti de top la nivel mondial din zona afacerilor?
5. Pentru ca poti descoperi direct de la sursa cele mai noi si mai importante trenduri in afaceri pe teme majore de outsourcing, HR, strategii antreprenoriale, comunicare si PR?
6. Pentru ca vor fi peste 500 de participanti din toata Moldova si din alte zone ale tarii?
Pentru ca printre cei 60 de speakeri se numara Marius Ghenea (Business Angel),Vasile Arhire (Director, TVR Iasi),Gabriel Mardarasevici (Radix Communication),Marius Georgescu (Microsoft Romania),Marius Stefan (Autonom Rent a Car), Adela Marin (Complete Training), Adrian Monoranu (InOras.ro),George Costache (CEO, Siemens Romania), Mihai Stanescu (RoCoach),Felix Daniliuc (Director General, Raiffeisen Leasing IFN), Ivan Patzaichin (multiplu campion european, mondial si olimpic) si multi, multi altii?
7. Pentru ca tot printre cei 60 de speakeri se numara 4 speakeri aflati printre primele 10 locuri in Topul Romanilor Inspirationali StartEvo, si anume Florin Rosoga (antreprenor, bloger, Pets Lover Inc.), Andy Szekely (Managing Partner, Grupul de firme AS), Loránd Soares-Szász (Business Coach, Director General Coaching4You), Bogdan Comanescu (Accelera Romania) dar si Eusebiu Burcas (Fondator Burcash) aflat pe locul 35?
8. Pentru ca poate ai un startup si vrei să cunosti persoane de la mai multe acceleratoare (Netlogiq, Diagma, PEOPLE ACADEMY, Qualteh, Stavar & Partners) sau de la vreun Business Angel?
9. Pentru ca il vei putea cunoaste, asculta si interoga pe  Gabriel Biris unul dintre cei mai cunoscuti consultanti de fiscalitate din Romania?
10.Pentru a participa la sesiunile de  microintalniri de tip Business Networking intr-un cadru placut informal, ocazie cu care iti poti dezvolta spiritul ASOCIATIV ca o componenta esentiala in mixul de abilitati necesare pentru a face fata cu succes la noua paradigma economica si la noile provocari actuale?



11. Pentru a participa la workshopuri interactive unde sunt discutate studii de caz si exemple concrete ce tin cont de noua paradigma din lumea de business?
12. Pentru a participa la mesele rotunde, un concept nou introdus si cu impact pozitiv de succes, unde participa in medie 12-16 invitati speciali si 1-2 moderatori? La mesele rotunde vorbitorii sunt alesi cu atentie de catre organizatori pentru a acoperi cat mai multe domenii si participa o diversitate reprezentativa a mediului de afaceri.
      Sa mai continui cu motivele sau te-ai prins?
 E pacat sa-ti irosesc timpul caci este singura resursa irecuperabila. Asa ca, oricare ar fi motivele tale, crede-ma ca ... v-a fi o experienta unica, de neuitat ... care MERITI sa ti-o rezervi!
      Ne vedem acolo!
      Mai multe detalii pe site-ul evenimentului.

    Ca o completare, atat de mult imi place acest tip de evenimente la care am participat din cadrul editiei a IV-a, la Brasov, incat am primit cu onoare cinstea care mi s-a facut de a deveni responsabil cu partenerii Iasi Business Days. Nu despre asta am vrut sa scriu, dar din aceasta calitate, vreau sa ofer cititorilor blogului Dor de Naivitate posibilitatea de a beneficia de un discount de 15% la achizitionarea unui tichet la  Iasi Business Days.
      
   Pentru inscrieri la Iasi Business Days si obtinerea de bilete puteti merge aici, dar aveti grijă să folositi codul ADI15 pentru a primi 15% reducere faţă de preţurile afişate pe site.

   De asemeni, puteti folosi discounturile de volum, daca aveti mai multi prieteni si vreti sa veniti in "gasca"! In functie de numarul de bilete pe care doriti sa le achizitionati folosind urmatoarea grila:
 
   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

19 septembrie 2012

Dor De Cateva Sfaturi Despre ... Afaceri De La Richard Branson!

18 sfaturi despre afaceri  de la ... Richard Branson!

"Daca mi-as fi continuat educatia indeajuns de mult incat sa invat toate lucrurile pe care trebuie (sau nu) sa le faci, atunci cand demarezi o afacere, ma intreb deseori ce s-ar fi intamplat cu mine, unde s-ar fi situat cariera mea", scrie Branson in cartea sa, Like A Virgin: Secrets They Won't Teach You at Business School.  



Richard Branson a infiintat compania Virgin in 1970, pe cand avea 20 de ani. Este singurul antreprenor care a lansat 8 afaceri de miliarde in 8 industrii diferite - si a reusit toate aceste lucruri fara sa aiba o diploma specializata.

Iata 18 sfaturi despre afaceri pe care Sir Richard Branson le ofera de cate ori are ocazia tuturor celor care intentioneaza sa .

1. Nu face nimic din ceea ce NU iti place.

Gestionarea unei afaceri necesita sange, sudoare si lacrimi (precum si multa cafea). Dar la finele zilei, spune Branson, ai construit ceva de care poti fi mandru. "Cand am pus bazele Virgin, intr-un subsol din vestul Londrei, nu exista niciun plan sau vreo strategie. Nu am dorit sa construiesc un imperiu...Pentru mine, construirea unei afaceri se refera la a face acel lucru de care sa fiu mandru; vreau sa aduc la un loc oamenii talentati si sa creez ceva care sa faca diferenta, in vietile tuturor", spune Branson.

2. Fii vizibil.

Branson a primit multe sfaturi utile de la Sir Freddie Laker, un mogul al companiilor aeriene din Marea Britanie, inainte de a infiinta Virgin Airlines. "Asigura-te ca apari in primele pagini", l-a sfatuit Laker pe Branson. "Trebuie sa te vinzi. Fii carismatic, fa orice este nevoie, pentru a iesi in fata. Altfel, nu vei supravietui". Branson se intalneste cu multi oameni, atunci cand calatoreste (a fost si in Romania). Astfel obtine cele mai bune sugestii si idei de afaceri.

3. Alege-ti numele cu grija.

Brandul Virgin, prin unicitatea sa, a conferit o anumita imagine companiei. Branson s-a asigurat ca VIRGIN va insemna ceva, va avea o anumita valoare, va oferi servicii imbunatatite, printr-o abordare proaspata, chiar revolutionara. Branson spune ca ales numele Virgin in timpul unei intalniri. "Intr-o seara, stateam la un

16 septembrie 2012

Dor De O Seara ... Magica, cu Magicianul Augustin! La Iasi Business Days (video + bonus)

IASI - BUSINESS DAYS, 3-4 OCTOMBRIE 2012, EDITIA A VIII-A!

Workshop De Antrenare A Atentiei cu Magicianul Augustin La Iasi Business Days, Cel Mai Mare Eveniment De Business Din Romania!


     Un workshop in PREMIERA in Romania, de dezvoltare a unor abilitati unice pe care le poti dobandi si folosi cu rezultate spectaculoase in relatiile si mediul tau, prezentat de magicianul Augustin.

Te-ai intrebat vreodata ce anume ti-a „furat ochii” si cum se face ca ai fost „convins”intr-o discutie?
• Esti curios sa stii prin care gesturi subtile se face abaterea atentiei unuia sau mai multor oameni ?
• Stii prin ce tehnici de iluzionism-bodylanguage poti influenta cursul unei negocieri?
• Stii cum sa „induci” mesaje subliminale interlocutorului prin gesturi pe care acesta nici nu le constientizeaza?
• Ai invatat in vreo facultate sau MBA cum sa descifrezi mesajele nonverbale si cum sa induci anumite mesaje?
• Te intereseaza cum poti sa influentezi din cateva gesturi o intreaga audienta?

      IMPORTANT!
     Pentru inscriere la workshop, confirmarea platii pentru participarea la Iasi Business Days este un pas este esential; apoi participantul acceseaza link-ul primit prin email si alege workshop-ul dorit din lista workshop-urilor!
     Pentru inscrieri la Iasi Business Days si obtinerea de bilete puteti merge aici. In plus puteti beneficia de un discount de 15%DOAR folosind codul ADI15 !
     De asemeni, puteti folosi discounturile de volum, in functie de numarul de bilete pe care doriti sa le achizitionati folosind urmatoarea grila:
   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

     ILUZIONISMUL este arta de a manipula atentia! Punct!
El nu se foloseste doar in spectocole, unde pare de-a dreptul vrajitorie, ci este folosit si de elitele diverselor profesii.Vei invata abilitati pe care le folosesc doar cei cu expertiza la nivel inalt (detectivi, keynote speakeri, actori, negociator si profesionisti, oficialitati publice, etc)

    BENEFICIILE participarii la acest workshop:
• Inveti tehnici si miscari unice, secrete pentru marea majoritate a oamenilor prin care vei face o mare diferenta in a obtine rezultate neasteptat de pozitive;
• Inveti sa faci ceea ce 98 % din oameni nu fac: „dezvoltarea atentiei simultane”;
• Inveti sa identifici ceea ce oamenii gandesc si cred ca nu poate fi descifrat;
• Iti insusesti cum sa atragi prin iluzionism atentia catre scopul pe care l-ai declarat prin intentia initiala ;
• Iti cresti in ritm accelerat nivelul de incredere si sarm in prezentarile in public.

     AVERTISMENT!
Acest workshop se adreseaza celor care sunt pe caleA succesului si doresc sa aiba avantaje de diferentiere exceptionale in evolutia profesionala!

     SFATURI SI RECOMANDARI:
Participantii care vor sa-si insuseasca abilitatile de iluzionism-bodylanguage in scopul manipularii celorlalti in sens negativ sunt sfatuiti sa se abtina sa participe.
Veniti pregatiti cu situatii concrete in care veti fi ajutati in mod practic sub indrumarea trainerului ,in sesiunea de exercitii!

   Iata-l pe Magicianul Augustin intr-o scurta interventie la European Retail Park, in Bacau:

   
   Pentru inscriere la workshop, confirmarea platii pentru participarea la Iasi Business Days este un pas este esential; apoi participantul acceseaza link-ul primit prin email si alege workshop-ul dorit din lista workshop-urilor!
  Pentru inscrieri la Iasi Business Days si obtinerea de bilete puteti merge aici. In plus puteti beneficia de un discount de 15%DOAR folosind codul ADI15 !
     De asemeni, puteti folosi discounturile de volum, in functie de numarul de bilete pe care doriti sa le achizitionati folosind urmatoarea grila:
   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

     BONUS:
Inscrie-te aici la Newsletterul magicianului Augustin si primesti 4 trucuri pe care sa le prezinti prietenilor!

sursa: Business Days

13 septembrie 2012

Din Nou, Mi-e Dor De Conferintele Business Days ... La Iasi, sau Efectul Butterfly!


     Dragi prieteni si cititori ai blogului Dor De Naivitate, poate credeti ca exagerez in ultima vreme cu acest eveniment extraordinar care este Business Days, dar va rog sa ma credeti, ca, pentru mine, importanta si beneficiile pe care le confera participarea, macar la o singura editie, cu toate conferintele, workshopurile si microsesiunile de networking, pe parcursul a doar doua zile, au un dublu impact:
  1. unul de asa-zis aparent " maraton", caci programul (pe care il puteti studia aici) ambelor zile incepe la orele 8:30 a.m. si se termina in jurul orelor 23:00, 23:30; 
  2. al doilea impact, confirma ceea ce in teoria haosului poarta numele de "efecul fluture" (buterfly effect). Conform Teoriei Haosului, mişcarea aripilor unui fluture intr-o parte a lumii poate provoca un taifun în alt punct al planetei. Transferat la experienta proprie, "efectul fluture" a inseamnat ca schimbarea acelui mic episod din viata mea, care a insemnat participarea la Brasov Business Days, mi-a schimbat cursul intregii existenţe. Si pot spune ca am cunoscut prin intermediul sesiunilor de networking, o duzina de prieteni si parteneri, care la randul lor pot afirma acelasi lucru!
      Imi propusese-m astazi sa va vorbesc despre modul de desfasurare al Conferintelor Business Days (vezi aici programul intreg). Dar numarul atat de mare de vorbitori precum si valoarea si prestanta pe care o au...m-a zapacit un pic...
In fine, in prima parte a zilei, in intervalul 9 - 13,00 aproximativ 60 de speakeri, reprezentand cam tot ce inseamna zona de afaceri: IT, management, HR, PR, Comunicare, educatie financiara si antreprenoriala, ofera participantilor in intervalul a aprox.10 min. succinte analize pertinente, estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii, idei si exemple motivationale care au ca scop mai degraba, posibilitatea de a invata cum sa eviti esecul, iar apoi .... posibilitatea de a invata, chiar din greseli, da la cei mai buni specialisti.
     Este evident ca numarul mare de speakeri nu permite decat scurte prezentari, dupa cum spune-am, dar marea majoritate a acestor subiecte sunt reluate si disecate in partea a doua a zilei, in cadrul work-shopurilor. Focusul workshop-urilor este axat pe INTERACTIVITATE  si pe dezvoltarea ABILITATILOR de care are nevoie oricine este in cautarea succesului. Iar acest lucru le face si mai atractive!

     Revenind la speakeri, a caror lista intreaga o puteti afla aici, nu ii voi enumera decat cativa pe care am avut ocazia sa ii cunosc personal, de la care am invatat ceva, si care ii pastrez in panoplia personala de modele. Asta nu inseamna ca valoarea celorlati este mai mica sau prezentarea lor este mai putin relevanta, dimpotriva. Pentru fiecare speaker prezent, recomandarile vin prin prisma realizarilor obtinute, si a experientei acumulate.


     Marius Ghenea, autor al primei carti de business - Antreprenoriat, business angel si "judecator" in Arena leilor, celebra emisiune tv pe teme de antreprenoriat;
     Andy Szekely, partener al echipei Business Days de la prima editie, probabil cel mai bun trainer, autor, coach şi public speaker, la momentul actual, initiatorul proiectului Serile AS dar si primului proiect de tip Boot Camp pentru dezvoltare personala si profesionala pentru adulti din Romania. De altfel Andy Szekely v-a conerentia pe 25 septembrie si in deschiderea Programului de training oferit de marele Bob Proctor, la Bucuresti intitulat,Thinking Into Results. Reinvent Yourself for Success!
 
      Florentin Banu, fost campion roman de badminton, autorul a doua mari afaceri de succes pe piata romaneasca: S.C. Joe I.B.C S.R.L. - mai tine-ti minte napolitanele Joe?(afacere incununata de succes cu care s-a efectuat vanzarea societatii catre Nestle, alt producator mondial din industria alimentara) si lantul de supermarket-uri S.C. Artima R.I.C. (firma ce a fost vanduta concernului polonez PEF Investment, in luna martie a anului 2005, devenind ulterior lantul de supermarket-uri „Carrefour”). La momentul actual, omul de afaceri timisorean se concentreaza, in prezent, pe sustinerea celor trei business-uri pe care le detine. Impreuna cu fratele sau, controleaza, prin intermediul grupului Banuinvest, trei afaceri – Banuconstruct (dezvoltarea si construirea de imobiliare in Timisoara), Banusport (un complex sportiv dezvoltat in Timisoara) si Interpart Production (afacere cu mase plastice si matrite, in special pentru industria auto).

      Eusebiu Burcas, parinte al educatiei finantelor personale din Romania, initiator al unor proiecte de succes in domeniul afacerilor online (www.kestionare.ro, www.salesjobs.ro). Eusebiu este constant preocupat de “dezvoltarea echipelor de marketing si vanzari din companiile romanesti“ dezvolta si livreaza programe de training de negocieri, vanzari consultative, marketing strategic, management de produs, s.a. Printre clientii sai se numara City Pharma, Beiersdorf, E.ON Gaz, EURO GSM, Relad Pharma, Safilar, Leo Burnett&Target.
     

     Gabriel Biris, considerat unul dintre cei mai buni lideri fiscali din tara, fiind focusat pe toate aspectele legate de impozitare. Editiile “Chambers Europe” si “PLC Which Lawyer”, in 2009, ii recunosc reputatia, declarandu-l “singurul lider fiscal roman”. In cadrul conferintei 4 de la Iasi, Gabriel Biris va pezenta drumul   De la o simpla idee la succes pe termen lung, iar in cadrul unui workshop va vorbi despre taxare si fiscalitate. Tot la Iasi Business Days, se v-a desfasura un eveniment satelit la Libraria Carturesti, unde dl.Biris isi v-a lansa cartea “Despre fiscalitate si competitivitate” si “Despre fiscalitate si bun simt”, considerata o lectura utila oricarui antreprenor sau manager din Romania.

    Lorand Soares-Szasz, Calin Iepure, Bogdan Comanescu, Florin Barhalescu - de la Iasi, Madalina Uceanu, Adrian Florea, Ciprian Stavar, Andrei Postoaca sunt doar cativa dintre oamenii minunati care vor fi la Iasi pe 3 - 4 Octombrie la Iasi Business Dayss, si care ne vor impartasi din experienta lor, din visele lor, din modul cum au facut de au reusit! Si  din atatea cate se vor spune si se vor intampla, nu cred sa plece cineva macar cu o idee sau lucru nou aflat pe care sa nu il testeze in afacerea proprie.
     Eu unul  personal, dupa doar un an de la participarea la  eveniment de la Brasov, nu pot spune decat MULTUMESC, celui care a avut initiativa acestei serii de evenimente nu utile, ci vitale, mediului de afaceri romanesc si tinerilor intreprinzatori!


                     MULTUMESC, domnule Laslo Pacso, inima si sufletul Business Days!
     

12 septembrie 2012

Dor De Un Interviu Cu ... 3 Miliardari: Mark Cuban, Steve Wynn si T. Boone Pickens



“Success leaves clues.” -- Anthony Robbins 

   America, pare sa confirme de la o zi la alta ca este tara in care American Dream(Visul American) nu e doar un vis, ci ramane tara in care oameni ca Jim Rohn, Brian Tracy, Benjamin Franklin, Anthony Robbins, Thomas Edison (ca sa numesc doar cativa) pot porni de la zero, si cu munca, disciplina si credinta in  puterile proprii au reusit! Au reusit sa aduca plus valoare altora si implicit si-au crescut valoarea proprie, devenind milionri sau multimilionari.
     Piers Morgan, a pornit de la slujba de jurnalist de teren, a lucrat apoi ca reporte, si in scurt timp a reusit sa devina primul tanar jurnalist al unui jurnal national,  The Sun's. A trecut apoi la televiziune, aparand ca  judecator showul american de televiziune America's Got Talent  alaturi de Brandy Norwood si David Hasselhoff la NBC
     Tot Morgan a fost castigatorul celebrului show The Apprentice, in 2008. In septembrie 2010, On 8 September 2010, CNN anunta ca Piers Morgan il v-a inlocui pe celebrul Larry King iar emisiunea Piers Morgan Tonight, a demarat la 17 January 2011. 
       
      La sfarsitul ultimei emisiuni, Morgan a facut un anunt-surpriza: pentru emisiunea din 13 septembrie de la 9 p.m. Eastern / 6 p.m. ora Pacificului, oficiul de gazda a emisiunii Piers Morgan Tonight v-a fi ocpat de catre nimeni altul, Anthony Robbins, care va avea ca invitati trei dintre prietenii săi apropiati - persoane care au inceput cu nimic si si-au construit companiile multimilionare astfel incat au reusit sa devina lideri in domeniile lor: Mark Cuban, T.Boone Pickens si Steve Wynn. 
    Cu greu ne-am putea imagina  trei lideri extraordinari adunati intr-un platou, intervievati de un al "gigant", care pornind cu pasi modesti, dar siguri, au reusit aa atinga un  succes imens!

     Steve Wynn - legenda din Las Vegas. Omul a cărui viziune de a reconstrui Las Vegasul, a  transformat acest orasel in cel mai placut si ravnit loc de joaca si divertisment din lume. Iar acest lucru  a inceput doar prin expansiunea unei caldiri 12 miliarde de dolari.
 "Steve Wynn a făcut mai mult pentru Nevada decat orice lider de afaceri din istoria Americii. El este omul care-si transforma visele in opere de arta. Las Vegasul este panza lui." - afirma

FREE Program from Tony Robbins

Motivatie pentru SUCCES!

My Daily Afirmations