2 martie 2013

Crezul Succesului Omului din Taramul Fericirii!

Crezul Succesului! 

"Omul s-a nascut cu toate partile sale laolalta - intr-o singura bucata. E lumea pe care a modelat-o cea care l-a sfasiat in bucatele. O lume a nebuniei! O lume a falsitatii! O lume a fricii! Cu puterea credintei, el poate deveni, din nou, o singura bucata - credinta in el insusi, credinta in semenii sai, credinta in Dumnezeu. Atunci, si numai atunci, lumea se va uni, cu adevarat. Atunci, si numai atunci, va gasi omul fericirea si pacea!'' - Louis Bienstock
Cu siguranta ca multi dintre voi stiti ca Napoleon Hill, autorul cartii De la idee la bani (sau Think & Grow Rich Action Pack, original), carte care a transformat vietile a milioane si milioane de oameni, si despre care am scris aici si aici si aici, a inceput sa scrie inca de tanar, mai precis de la 13 ani  ca reporter pentru un ziar de provincie din Wise County, Virginia. 

Ca reporter la intalnit pe Andrew Carnegie, unul dintre cei mai bogati oameni din lume la acea vreme si care i-a recomandat si facilitat intrarea la peste 500 de oameni de succes ale caror vieti le-a studiat si al caror rezultat  De la idee la bani
In 1960 impreuna cu W.Clement Stone, om de afaceri si filantrof american, si autor de carti motivationale au colaborat la scrierea unei carti ce recomanda
ca si unul dintre ingredientele principale ale succesului, gandirea pozitiva si care se numeste: Cheia Succesului, Gandirea pozitiva (Success Through a Positive Mental Attitude, original) !
''Success Through A Positive Mental Attitude is one of the ten books that has most impacted my faith and my philosophy...no person's education is complete without the concepts articulated in it so wisely and so well", afirma despre aceasta carte Robert H. Schuller
Ca sa nu o lungesc prea mult, acum vreo doi ani cand am cumparat si am citit aceasta carte, iar in ea am gasit un  CREZ sau Legamant (cum doreste fiecare sa ii spuna!) publicat de catre Napoleon Hill de pe vremea cand era editorialist sub forma unui articol intitulat: "Multumirea". Acest articol-crez l-am preluat, personalizat, il recitesc deseori (la inceput o faceam zilnic) iar acum vi-l prezint cu drag si voua cu recomandarea de a va bucura macar de lectura lui:

"Eu, Dor de Naivitate, sunt cel mai bogat om din toata lumea si traiesc in Taramul Fericirii.

Sunt bogat in VALORI care dureaza, in LUCRURI PE CARE NU POT SA LE PIERD - lucruri care imi aduc multumire, o sanatate solida, o liniste mentala si armonie in suflet!
Acesta este inventarul bogatiilor mele si explicatia felului in care le-am obtinut:
Am descoperit fericirea ajutandu-i pe altii sa o gaseasca.

Am descoperit sanatatea solida ducand o viata moderata si mancand doar atata mancare cata nevoie avea corpul meu pentru a se intretine.
Nu urasc nici un om, nu invidiez nici un om, dar iubesc si rescpect intreaga umanitate.
Sunt angajat intr-o misiune a iubirii, pentru indeplinirea careia folosesc cu multa generozitate, jocul; prin urmare, aproape niciodata nu obosesc.
Ma rog in fiecare zi, nu pentru bogatii, ci pentru mai multa intelepciune cu care sa recunosc, sa imbratisez si cu care sa ma pot bucura de marea abundenta de bogatii pe care deja le am.
Nu rostesc nici un nume decat pentru a-l lauda si nu calumniez nici un om pentru nici un motiv imaginabil!
Nu cer nici o favoare nimanui, in afara de privilegiul de a imparti darurile cu care am fost binecuvantat cu toti cei care le merita.
Am o relatie foarte buna cu propria constiinta; prin urmare, aceasta ma conduce cu precizie in tot ceea ce fac. Am mai multa bogatie materiala decat imi trebuie si de cat am primit din clipa sosirii in aceasta lume si ravnesc doar la acele lucruri pe care le pot folosi in mod constructiv, atat timp cat traiesc.
Bogatia mea vine de la cei carora le-am adus un folos impartindu-mi darurile cu ei.
Taramul Fericirii este un domeniu-proprietate pe care o detin si este singurul loc care nu este supus taxelor si impozitelor. Acesta exista in cea mai mare parte in mintea mea, printre bogatii intangibile care nu pot fi evaluate fiscal sau insusite de altii, cu exceptia celor care imi adopta stilul de viata. Am creat acest domeniu printr-o munca de-o viata, luand aminte la legile naturii si formandu-mi abiceiuri, astfel incat sa ma conformez lor."

Nu exista costuri in privinta drepturilor de autor la acest Crez al Succesului Omului din Taramul Fericirii. Poti sa il adopti si tu, sa il recomanzi si altora. Daca il vei adopta, acest Crez iti poate aduce intelepciunea, pacea si multumirea dupa care tanjim cu totii
Am dreptate? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu