29 martie 2013

Dor de un ... “Blogger Ambasador” la ZorileStore!


campanie primavara zorilestore ZorileStore cauta “Blogger Ambasador”

Sa nu-mi spui ca nu ai auzit de ZorileStore?
Cum, nu stii ce inseamna ZorileStore?

Inseamna ca nu stii ce ai pierdut pana acum! Dar stai, ca am o veste buna pentru tine, si-ti voi spune ca, chiar daca nu stiai nimic pana acum, de-acum iti recomand sa spui tuturor prietenilor si cunoscutilor!

De ce?
Pentru ca ZorileStore este primul magazin online care iti aduce mereu cele mai noi colectii de incaltaminte, imbracaminte si accesorii pentru barbati, femei, copii ale celor mai cunoscute branduri din lume: Puma, Le coq sportif, Lacoste, FILA, Lotto, VAN si inca cateva alese pe criterii ce masoara calitatea, pretul si cel mai important, garantia satifactiei clientului. 
Eu personal, acest lucru il apreciez in mod deosebit in orice fel de serviciu pe care il primesc!

De curand, am aflat de la un amic blogger ca, reputatul magazin,  ZorileStore cauta  un “Blogger Ambasador” - un blogger oficial pentru magazinul online, care sa participe la diverse evenimente si sa faca recenzii pentru produsele lor. Cum este si normal, bloggerul  Ambasador va pastra produsele recenzate, iar cazarea si masa vor fi asigurate  in cadrul evenimentelor respective tot de catre ZorileStore.

Cerintele, exceptand cunoasterea limbii engleze mai bine decat ambasadorul roman in Marea Britanie, (glumesc! :), sunt minimale, as spune eu, si tot ceea ce ar trebui sa faci ca sa candidezi si tu pentru postul de Blogger AmbasadorZorile Store este:
  •  sa scrii o postare pe al tau blog, in care sa iti anunti participarea la aceasta campanie dupa care,
  •  sa comenzi orice produs disponibil din categoria “Curatenia de primavara”, de unde poti primi produse in teste gratuit.
Dupa primirea produsului mai scrii un review vis`a`vis de produsul primit si asta este tot.

Si ar mai fi o conditie, si anume, sa iubesti viata sanatoasa, sportul si ...plimbarile prin tara. Eu le iubesc pe toate la un loc si dupa cum ti-ai dat cred, seama, acest articol pe care tocmai l-ai  terminat de citit, este cv-ul meu pentru acest post. 
De ce nu ai face-o si tu?  Intra acum pe blogul lor si citeste detaliile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu