14 ianuarie 2015

Andy Szekely - Decalogul convingerilor de succes ale vorbitorilor publici


In cartea "Decizii Radicale pentru oameni destepti", despre care am mai scris aici in urma cu 3 ani la prima editie, renumitul autor, trainer si public-speaker - Andy Szekely, povesteste ca, in 2007, a luat decizia de a
nu mai cauta de unul singur elementele esentiale ale succesului meseriei de oratori publici.

Urmarea acestei decizii s-a concretizat intr-un set de 10 convingeri cheie pe care Andy le-a obtinut intervievand 10 vorbitori profesionisti din Italia, cu ocazia unei conferinte de specialitate.

La fel ca in orice meserie, exista si in meseria de public speaker un set de valori si convingeri care sustin performanta unui vorbitor in public. De fiecare data cand acesta urca pe scena, succesul sau depinde de masura in care se conecteaza la acele convingeri.

Acum, inaintea inceperii primelor 5 conferinte Speaker Elite din acest an, ma gandesc ca acest set de convingeri, pe care Andy le-a numit "Decalogul convingerilor de succes ale vorbitorilor publici", va fi pentru toti cei "inscrisi la cuvant" un Cadou-Instrument mai mult decat binevenit. Chiar Andy marturiseste in carte ca, "Speakerii profesionisti le folosesc ca pe un instrument cand isi construiesc succesul". 
Imi doresc sa va fie de folos si va urez mult succes!

DECALOGUL CONVINGERILOR DE SUCCES ALE VORBITORILOR PUBLICI

1. Este imposibil să eșuez când mă aflu pe scenă.

2. Nu îi pot motiva pe oameni. Pot numai să îi inspir să își declanșeze propria motivație.

3. Oamenii au nevoie ca eu să mă exprim foarte clar – rolul meu este să explic informații complexe în termeni foarte simple.

4. Este important să mă conectez cu audiența  ”inimă la inimă” și abia apoi ” creier la creie”. Prima mea prioritate este să construiesc o relație de încredere cu audiența.

5. Sunt o persoană flexibilă.

6. Ceea ce am de spus este extrem de valoros pentru audiență.

7. Totul este ca un joc al cărui scop principal este să învățăm.

8. Ceea ce fac nu este pentru mine în primul rând, ci pentru public.

9. Dorința profundă a publicului este să se distreze.


10. Audiența mea merită să aibă un prezentator excelent.

DOWNLOAD de aici (Save us) Decalogul convingerilor de succes ale vorbitorilor publici in format PDF.

P.S.... Si daca doriti sa retraiti pentru o clipa momentul cand l-ati intalnit prima oara pe Andy si va produs acel shift in viata sau cariera voastra, va invit sa o faceti fara nici o retinere, aici: http://www.aisucces.ro/concurs-povesteste-si-castiga-cum-l-am-cunoscut-pe-andy-szekely/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu