1 februarie 2015

O provocare de la Amalia Sterescu: FREE STYLE!


  • Dacă am putea să ne reîntoarcem în timp oare ce greșeli am fi dispuși să corectăm și căror oameni le-am cere iertare?
  • Dacă am putea să facem orice pe lumea asta, dar orice – care ar fi primul lucru nefăcut pe care l-ai face?
  • Dacă oamenii s-ar putea îndrăgosti de o persoană, o singură dată în existența lor și dragostea ar dura o singură zi, cum ai alege să-ți petreci acea zi?
  • Dacă azi ai adormi și te-ai trezi în viitor – cum ar arăta viitorul pentru tine și cei dragi ție – în mintea ta?
  • Dacă ne-am putea teleporta începând de mâine, care ar fi prima destinație pe care mintea ta ar alege-o?
  • Dacă pentru o zi ai putea alege culoarea cerului tău și parfumul pe care vrei să-l simți în aer, ce culori și arome ai alege?
  • Dacă mâine ai putea să faci orice dar, cui ai alege să dăruiesti și ce?
  • Dacă ai putea să schimbi orice la tine și ai elimina condiționările din mintea ta, ce ai alege să schimbi de mâine?
  • Dacă orice ai visa frumos noaptea, s-ar îndeplini în următoarele 3 zile, te-ai plictisi oare de atâta predictibilitate?
  • Dacă fiecare om ar ști exact data la care firul vieții i se va finaliza, oare am alege să trăim mai frumos și mai conștienți?
  • Dacă mâine ai avea certitudinea că nu există Dumnezeu, inima ta s-ar întrista?
  • Dacă s-ar inventa pilula prin care poți să asimilezi orice cunoștințe dorești, din orice domeniu, în ce domeniu ți-ai dori să te perfecționezi?
  • Dacă viața omului iubit ar fi în pericol dar ai putea-o salva dându-ți însăși viața ta, ai face-o?
  • Dacă mâine ți-ai pierde brusc cea mai importantă abilitate sau talent al tău, te-ai putea reinventa?
  • Dacă fericirea ar fi o stare permanentă, ne-ar place oare ca din când în când să fim nefericiți?
  • Dacă în viitorul apropiat am putea locui pe cel puțin alte două planete din sistemul nostru solar, ți-ai schimba domiciliul pe o altă planetă?
  • Dacă ai putea să renunți la un lucru, obicei, persoană din viața ta, la ce sau cine ai renunța?
  • Dacă eu am scris 18 rânduri ce încep cu Dacă… tu cum ai continua această listă? Freestyle…
  • CLICK aici si continua lista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu