4 iulie 2015

Ajutat-l pe Luca!


Viaţa unui copil din Târgu Frumos, Iasi depinde de bunăvoinţa dumneavoastra. Puteţi să-l salvaţi de la moarte cu o faptă bună, o donaţie mai mică sau mai mare de bani, în funcţie de posibilităţi. 
La doar cinci ani Luca Deleanu a aflat că nu se mai poate juca acasă lături de părinţii lui ci trebuie să stea internat în spitale urâte pentru tratamente chinuitoare. Asta deoarece în urma unui banal control oftalmologic s-a descoperit că suferă de o formă severă de cancer.

Medicii nu i-au dat nici o şansă în România dar speranţele vin de la o
clinică de specialitate din Turcia unde ar urma să faca o serie de tratamente. Acolo a scăpat cu viaţa o tânără care suferea de aceiaşi boala iar succesul tratamentului le dă speranţă şi părinţilor lui Luca. Problema este că astfel de interventii sunt foarte costisitoare. În prima etapă ar avea nevoie de peste 50.000 de euro bani care pot fi adunaţi de la dumneavoastră cu puţină bunăvoinţă. Dacă nu, foarte curând boala se va agrava iar copilul risca să devină victima unui sistem de sănătate incapabil să rezolve astfel de cazuri urgenţe.

Alături de părinţi au venit tinerii de la Asociaţia Asirys din Târgu Frumos. Ei vor organiza pe data de 5 iunie un spectacol caritabil pentru strangere de fonduri, la care sunt invitaţi toţi cei cărora le pasă şi vor să salveze o viaţă de copil.

Un gest demn de toata aprecierea vine din partea administratiei din Târgu Frumos care se va implica în acest caz. Legislativul local sa întrunite în şedinţa de urgenţă pentru a acorda un ajutor financiar de la bugetul local.Cei care vor să facă donaţii, pot trimite bani în următoarele conturi:

Ro 78 BTRL RONC RT 03 0602 2001 deschis la Banca Transilvania pentru depuneri în lei şi
RO28 BTRL EURC RT03 0602 2001 pentru donaţii în euro.

"Bună ziua!

Mă numesc Luca. Așa îmi zic mami și tati. Numai la grădiniță, Doamna îmi zice Luca Deleanu. De fapt așa îmi zicea când mă duceam la grădiniță, că acuma nu mă mai duc! Aș vrea să mai merg, dar nu mai pot pentru că mă doare capul tare, tare de tot. 

Mami și tati m-au dus la doctori și aceștia au zis că am cancer și m-au și operat imediat.

Eu nu știu ce-i acela un cancer, dar am impresia că nici oamenii mari nu prea știu ce-i cu cancerul ăsta. De asta mor mulți oameni. E drept că unii mai scapă, dar pentru asta trebuie să ai bani! Mulți bani! Și trebuie să mergi într-o țară străină, să faci tratamente costisitoare...!

Mami și tati vor să mă ducă și pe mine să fac tratamentul ăsta, dar... de unde să ia bani? Este vorba de vreo 50.000 de euro!

De aceea vă scriu, oameni dragi și buni, această scrisoare, ca să vă rog să mă ajutați cu câțiva bani. Cu cât puteți fiecare. Poate reușesc să fac acest tratament, să mă fac bine și vă voi fi recunoscător toată viața. 

Dacă puteți s-o faceți, vă dau aici și niște numere de cont. Iată-le:

- RO28 BTRL EURC RT03 0602 2001 (EURO)
- RO83 BTRL GBPC RT03 0602 2001 (GBN)
- RO78 BTRL RONC RT03 0602 2001 (LEI)
- RO32 BTRL USDC RT03 0602 2001 (USD)

Titular cont: Deleanu Luca Cristian

Dacă nu puteţi cu bani, un simplu Share poate trimite mesajul meu la o persoană care, poate are...

Vă mulțumesc din suflet! 
Luca"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu