24 octombrie 2010

Despre succes si calea spre succes (V) - Dor de Miracol?

   Desi miracolul este definit ca: un eveniment, un lucru sau o implinire cu adevarat remarcabile sau iesite din comun, W.Clement Stone defineste miracolul intr-un mod foarte interesant si frumos totodata: implinirea unui obiectiv "imposibil" din punct de vedere al gandului-al motivatiei si...al actiunii unui individ sau a unui grup de persoane. Implinirea obiectivelor imposibile este posibila atata vreme cat obiectivele si metodele de a le atinge nu incalca Legile Universului- Legile lui Dumnezeu si drepturile semenilor nostri.
    Aplicand niste principii de succes, Henry Viscardy, un om nascut fara picioare, si-a dedicat intreaga viata handicapatilor si a fondat Centrul de Cercetare Umana! Iata ce a declarat printre altele, atunci cand a fost desemnat  sa primeasca Medalia de Aur Napoleon Hill, pentru realizarile sale:

     "...Nu am putut sa ma ridic in picioare,pe aceste membre artificiale pe care le port, pana la 27 de ani!
Cu multi ani in urma un doctor mi-a schimbat viata cand, pentru prima data, ma ajutat sa ma ridic pe aceste membre artificiale.N-am putut sa-i platesc serviciile.Mi-a spus ca va fi rasplatit daca voi putea sa ii ajut cu ceva pe ceilalti handicapati asa cum ma ajutase el pe mine. I-am promis-si va jur- ca atata vreme cat va fi macar un handicapat pe lume care prefera provocarile vietii - unei existente garantate, agitatia existentei - calmului mort al utopiei subventionale, ii voi dedica lui toate energiile mele.
      Nu uitati: Speranta nu este un lux, ci o datorie! Sa speri nu inseamna sa visezi....ci sa-ti transformi visele in realitate! Binecuvantati sunt cei ce viseaza vise si sunt dispusi sa plateasca pretul traducerii lor in realitate!
     Cat despre mine, nu aleg sa fiu un om obisnuit.Este dreptul meu sa fiu cat de neobisnuit pot.
     Sunt in cautarea prilejului, nu a sigurantei.Vreau sa imi asum un risc calculat, sa visez si sa construiesc, sa cad si sa reusesc. Refuz sa-mi vand imboldul de viata pe nimic. Nu-mi schimb libertatea pe binefaceri si nici demnitatea pe o mana intinsa.Nu ma voi pleca inaintea nici unui stapan, nu ma va coplesi nici o amenintare. Mostenirea mea este verticalitatea, mandria si curajul de a gandi si actiona pe cont propriu. asta ca sa ma pot bucura de avantajele propriei mele creatii si sa infrunt lumea cu curaj, spunand :"EU am facut acest lucru!"...
     ...este prea usor sa masuram lumea prin succes si fericire. As dori sa va urez sa dati un sens restului vietii dumneavoastra..."








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu