30 octombrie 2010

Dor de atitudine! POZITIVA

"Atitudinea noastra fata de altii, determina atitudinea lor fata de noi"  
                                                                                                                                     Earl Nightingale
    Atitudinea pe care tu o ai fata de tine insuti, fata de ceilalti si fata de viata, este tot ceea ce conteaza! 
     Cred ca in ultimul timp ador povestile! Si cum cred  ca lege atractiei functioneaza, aflu pe zi ce trece cate o noua poveste plina de talc pe care cred ca ar trebui sa o afle cat mai multa lume. Iata ultima povestire auzita si  care pe mine m-a impresionat foarte tare. 
     Este vorba de povestea a  doi prieteni, Mike si Jerry!
     Mike povesteste despre atitudinea, pe care prietenul sau Jerry, o are fata de viata :
     Jerry era genul de om care place tuturor. El era tot timpul vesel si intotdeauna spunea doar lucruri pozitive. Cand cineva il intreba "Ce mai faci?", Jerry raspundea "Cum nu se poate mai bine !"

     Jerry era un patron de reastaurant unic si din aceasta cauza toti angajatii lui, il urmau oriunde, daca restaurantul lui intra in faliment. Angajatii lui, l-ar fi urmat oriunde, din cauza atitudinii, pe care Jerry o avea. El tot timpul isi motiva angajatii. Daca unul dintre angajati, avea o zi mai proasta, Jerry gasea tot timpul o metoda sa il motiveze si sa il faca sa priveasca partea pozitiva a lucrurilor.
     Intr-o zi, l-am intrebat pe Jerry, care este secretul atitudinii sale pozitive, iar Jerry mi-a raspuns: "In fiecare dimineata, cand ma trezesc, ma uit in oglinda si spun: "Jerry, astazi ai doua optiuni: poti alege sa ai o atitudine pozitiva bucurandu-te de toti cei dragi pe care-i iubesti si care te asteapta sau poti alege sa ai o atitudine negativa, si, suparat si bombanind ca ai parasit patul inca cald ". Eu aleg, intotdeauna atitudinea pozitiva!  
     De fiecare data cand se intampla un lucru rau, pot alege sa fiu o victima sau pot alege sa invat din situatia respectiva. Eu aleg sa invat din ea!
     De fiecare data cand cineva vine si se plange la mine, pot alege sa le accept lamentarile sau pot alege sa le arat partea pozitiva a vietii. Eu aleg sa le arat partea pozitiva a vietii!

     Viata inseamna decizii!  
     In fiecare situatie poti alege, cum sa reactionezi!
    Tu decizi, daca vrei sa ai o atitudine pozitiva sau una negativa!
    Ceea ce vreau sa spun este ca, TU ALEGI CUM VREI SA TRAIESTI VIATA ! "

     Cativa ani mai tarziu, am auzit ca Jerry a facut un lucru, care nu se face intr-un restaurant: intr-o dimineata, a lasat usa din spate deschisa si trei hoti inarmati au intrat peste el, amenintandu-l ca il impusca daca nu deschide seiful din restaurant. Din cauta emotiilor Jerry a gresit combinatia seifului, iar hotii au intrat in panica si l-au impuscat.
     Din fericire, angajatii restaurantului, l-au gasit repede si l-au dus de urgenta la spital. Dupa o operatie de 18 ore si dupa cateva luni de terapie intensiva, Jerry a fost externat. L-am intalnit pe Jerry, la sase luni dupa teribilul accident si l-am intrebat, "Ce mai faci?" Raspunsul lui Jerry a fost: "Cum nu se poate mai bine ! Vrei sa imi vezi cicatricele de la gloante ?"
     Am refuzat sa ma uit la ranile lui, dar l-am intrebat la ce sa gandit atunci cand a avut loc jaful! Jerry mi-a dat un raspuns, pe care nu il voi uita niciodata: "Prima data m-am gandit ca ar fi trebuit sa inchid usa din spate. Apoi, in timp ce eram intins pe podea, plin de sange, mi-am amintit ca pot face doua alegeri: pot alege sa traiesc sau pot alege sa mor. Am ales viata !"
      "Dar nu ai fost speriat? Mai erai constient, de ceea ce se intampla", am intrebat eu. Jerry a continuat: "Oh, doctorii au fost grozavi. Imi spuneau ca totul va fi bine. Dar, cand am intrat in sala de operatii si le-am vazut expresia fetei, am fost foarte speriat. In ochii lor puteam citi, :Este un om mort". Am stiut, ca trebuie sa fac ceva!
      "Si ce ai facut?", am intrebat eu.
      "Ei bine, una dintre asistente m-a intrebat, daca sunt alergic la ceva"
      Eu, am spus" DA!' Doctorii s-au oprit din lucru, asteptand raspunsul meu. Am tras aer in piept si am strigat: "GLOANTE !" Doctorii, au inceput sa rada, dupa care le-am spus: "eu aleg sa traiesc, operati-ma ca pe un om viu, nu ca pe unul mort!".

     Jerry a supravietuit datorita doctorilor, dar si datorita atitudinii sale extraordinare!
     Am invatat de la Jerry, ca in fiecare zi, facem, in mod constient sau inconstient, o alegere. Putem alege sa avem o atitudine pozitiva, sau una negativa!  
    Atitudinea pe care noi o avem, pana la urma, inseamna TOTUL!
    Aminteste-ti, ca in orice moment poti alege modul in care reactionezi si atitudinea pe care o ai, pentru ca o viata implinita si imbelsugata, este doar pentru oamenii care au o atitudine pozitiva fata de viata, indiferent de circumstante! Esti de acord?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu