6 martie 2014

Curs practic pentru descoperirea și împlinirea menirii în viață


„Fiecare om are o menire de împlinit. Dacă uiţi toate celelalte lucruri, dar ştii asta, ştii totul. Însă dacă ştii orice altceva şi uiţi faptul acesta, nu ştii nimic şi vei fi trăit în zadar.”


Nu stiu daca as fi recomanda ceva vreodata ce nu am experimentat in vreun fel la modul personal. Ei bine, cursul pe care il recomand acum nu l-am experimentat, in schimb am citit cartea lui Aimen KlimmeronCe rost am? Descoperă şi împlineşte-ţi menirea vieţii o carte scrisă cu umor dar și cu seriozitate si din care, cei care
vor citi cartea vor reuși să treacă de la stadiul: "ce idei frumoase" la stadiul: "sunt hotărât să-mi descopăr menirea, hai să urmăresc algoritmul propus de autor și să văd ce descopăr". 

Iar mie, mi-a placut mult cartea! 


Trainerul Aimen Klimmeron, life-coach cu mare experienţă şi autoritate în acest domeniu pe care am avut ocazia sa il cunosc, m-asigurat ca acesta este mai mult decât un CURS, este o inCURSiune în propria fiinţă ce te ajută să-ţi găseşti propria ta cale în viaţă care…
  • corespunde înclinaţiilor şi înzestrărilor tale native
  • răspunde aspiraţiilor tale sincere şi profunde
  • include activități care-ţi plac şi te motivează
  • presupune realizări care te entuziasmează
  • îţi oferă teren propice pentru autocunoaştere şi transformare lăuntrică
  • îţi aduce satisfacții în toate domeniile vieţii tale
  • îţi asigură armonie şi împlinire sufletească
din subiectele abordate:
  • Legile universale fundamentale care guvernează viața omului 
  • Relaţia dintre menire, destin, libertate individuală şi voinţa divină
  • Legătura dintre menirea în viaţă şi menirea spirituală ultimă
  • Rolul creativităţii în împlinirea rostului în viaţă
metode practice şi exerciţii:
  • Metode de autoreflexie si revelare a propriei naturi profunde
  • Procedeu în etape pentru identificarea menirii în viaţă
  • Arta luării deciziilor corecte
  • Exerciţii de vizualizare creatoare
  • Metode de trezire a sufletului
Ca sa iti dai seama daca acest curs este pentru tine, incearca sa raspunzi la aceste intrebari:
  • Mă împlinesc lucrurile de care mă ocup în prezent?
  • Ce-mi lipsește?
  • Ce aș dori să fac?
  • Ce anume m-ar împlini cu adevărat?
  • Ce lucruri necesare și utile le pot oferi oamenilor?
  • Cum reacționează cei din jur la acțiunile mele, la deciziile mele?
  • Ce stări le generez oamenilor prin atitudinile și realizările mele?

Încă lipsesc cunoștințele accesibile legate de această temă, de aceea majoritatea oamenilor nu-şi găsesc calea, nu-şi găsesc locul, îşi irosesc timpul şi energia făcând lucruri care sunt departe de aspirațiile lor reale. Influenţaţi fiind de trendurile actuale, de educaţia lor, de principalele curente de manipulare, mulţi îşi propun ţeluri ambiţioase, care însă nu le aduc acea împlinire pe care o promiteau. Iar mulţi dintre cei care intuiesc deja ce ar trebui sa facă, n-au curajul să se avânte, consideră că n-au timp, că n-au bani, că n-au pregătirea adecvată, că nu sunt condiţii etc. 

Acest curs vine să răspundă exact acestor necesităţi: oferă cadrul teoretic, practic şi metodologic, pentru ca toţi participanţii să-şi poată identifica calea şi menirea proprie în viaţă, şi de asemenea le oferă cheile fundamentale, pentru a o putea împlini cu succes. 


Recomandare
  • Fiind un curs bazat pe o metodologie de lucru personalizată, numărul participanţilor este limitat.  Rezervă-ţi din timp locul!
  • Cei care se înscriu până în data de 12 martie vor primi cadou, din partea autorului cartea „Ce ROST am? – Revelează şi îndeplinește menirea vieţii tale”. Detalii despre carte: http://www.edituramix.ro/?53t4l&v7f2k=2186 . 

Structura cursului:
Două weekenduri în Bucuresti, in total aprox. 18 ore. După următorul program:
  • Sâmbătă 5 aprilie,  orele 14:00 - 18:30, Duminică 6 aprilie,  10:00 - 14:30
  • Sâmbătă 12 aprilie,  orele 14:00 - 18:30, Duminică 13 aprilie, 10:00 - 4:30
„Cunoaşterea menirii noastre în viaţă se află înscrisă în arhiva sufletului sub forma dorinţelor şi aspiraţiilor cele mai profunde şi mai sincere.” ~ Fragment din cartea „Ce Rost am?” scrisă de Aimen Klimmeron 

Te invit să descoperi menirea ta la cursul lui Aimen Klimmeron. 

Înscrierile se fac până în data de 22 martie ora 12:00. 



Sau prin telefon 0722 52 73 77, Krisztina Talmacs
Costul de participare este 390 lei si se achita la fata locului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu