- Tu stii ce-i inspira pe antreprenori, cand pun bazele unor afaceri de succes?
- Stii care sunt tendintele in business in 2015?
- Esti la curent cu tehnologiile care iti aduc viitorul mai aproape si il fac "mai accesibil"?
- Vrei sa fii un manager "la standarde europene"?
- Stii cat trebuie sa investeasca un angajat pentru a fi "pe val"?
In 31 martie si 1 aprilie 2015 cel mai mare eveniment de business din Romania, Business Days vine la Timsioara, locul in care va celebra 5 ani
de existenta. Peste 1.000 de participanti si 150 de speakeri sunt asteptati la Centrul Regional de Afaceri din Timisoara sa raspunda provocarilor pietei zonale de afaceri.
de existenta. Peste 1.000 de participanti si 150 de speakeri sunt asteptati la Centrul Regional de Afaceri din Timisoara sa raspunda provocarilor pietei zonale de afaceri.
Laszlo Pacso, fondator si coordonator proiecte Business Days sustine ca: „anul acesta este un an special pentru noi, pentru ca ne aflam in acel moment, cand proiectul trece de la national la international si este, in acelasi timp, anul in care atentia noastra se muta de la progres la excelenta. Este anul in care depunem eforturi mari pentru cresterea calitatii si eficientei activitatii noastre. Este anul in care ne propunem ca Business Days sa devina un standard de calitate in organizarea de evenimente de business atat in Romania, cat si la nivel global”.
Editia de anul acesta de la Timisoara reuneste atat specialisti, cat si practicieni din diverse domenii care vin cu raspunsuri si solutii la problemele cu care se confrunta oamenii de afaceri din regiune. Orasul de pe Bega celebreaza Business Days prin organizarea, in premiera, a unui studio live, in care pe toata durata evenimentului se vor transmite prin live-streaming online o serie de emisiuni, dezbateri, mese rotunde, interviuri cu oamenii de afaceri din regiune, speakeri si personalitati din mediul de business national, cu scopul de a radiografia cat mai exact caracteristicile mediului de business local si regional. In cadrul studio-ului live, antreprenorii prezenti vor fi pusi in situatia de a gandi in viitor, de a simti pe pielea lor cum e sa fii prim-ministru si care sunt primele 3 masuri pe care le-ar lua pentru a sustine dezvoltarea antreprenoriatului in Romania, care sunt domeniile care au succes, de ce, care este opinia lor legat de ultimele modificari legislative cu impact asupra mediului de business, cum noua paradigma economica influenteaza modificarea comportamentului antreprenorilor, managerilor si liderilor zilelor noastre. Astfel, in noua paradigma a dezvoltarii pe termen lung, cateva directii pot face diferenta:
- inovatia a fost si ramane un puternic factor de diferentiere pe piata
- generarea de schimbari sociale pozitive cu impact direct asupra comunitatii aduce valoare adaugata
- integrarea perspectivei ecologice si etice in dezvoltarea noilor afaceri pentru dezvoltarea durabila a viitorului.
Inca din anul 2012, Business Days a introdus in strategia de organizare a evenimentului si efectuarea unor interviuri si studii de piata inainte de fiecare eveniment cu scopul de a intelege cat mai bine nevoile, provocarile si problemele cu care se confrunta oamenii de afaceri din regiunea respectiva. Sunt interesante concluziile cercetarii de anul acesta, realizata pe un esantion de 150 de manageri, antreprenori si profesionisti din regiunea din jurul Timisoarei:
- preocuparea ANTREPRENORILOR este centrata pe cresterea numarului de clienti, pe cresterea vanzarilor, pe imbunatatirea relatiei cu clientii, pe fidelizarea clientilor existenti, in plan secund pe dezvoltarea abilitatilor de marketing, comunicare, PR, folosirea eficienta a mediului online, mobile si social media si abia pe planul al treilea se situeaza nevoia de a gasi solutii pentru atragerea de finantare sau atragerea talentelor in organizatie
- preocuparea MANAGERILOR din regiune este centrata, in primul rand pe imbunatatirea comunicarii, a abilitatilor de leadership, conducerea echipei, pe modalitati eficiente de atragerea talentelor in echipa, pe cresterea implicarii acestora, pe motivarea lor si altfel decat strict pecuniar, pe stimularea creativitatii si a inovatiei in echipa, pe plan secund sunt imbunatatirea abilitatilor de planificare, organizare, management al timpului, luarea deciziilor, gestionarea bugetelor, in al treilea plan manifesta un interes din ce in ce mai mare in a gasi solutii pentru a echililibra balanta intre activitatea profesionala si viata personala
- preocuparea PROFESIONISTILOR din regiune este centrata in primul rand pe nevoia de a-si consolida brandul personal, pe cresterea numarului de clienti, pe dezvoltarea abilitatilor de vanzare, negociere si fidelizare a clientilor existenti, pe plan secund sunt atenti la dezvoltarea abilitatilor de comunicare, marketing, in planul al treilea atentia este orientata catre gestionarea riscurilor si mai ales catre dezvoltarea abilitatilor de a gasi cei mai potriviti parteneri, asociati sau finantatori pentru dezvoltarea afacerilor lor
Completarea perspectivelor oferite de management si leadership cu mai mult spirit antreprenorial, cu
o abordare sociala complexa care sa genereze schimbari sociale cu impact pozitiv, ce pot fi realizate
prin cresterea initiativelor antreprenoriale- sunt elemente absolut obligatorii in peisajul de business
actual. Angajatilor si managerilor deopotriva li se cere sa-si gestioneze rolul si pozitia pe care o ocupa,
sa ia decizii ca si cum ar fi afacerea lor. Prin perspectiva personala, pot sa genereze schimbarile de care
este nevoie. Dezvoltarea, impreuna, a afacerii si a comunitatii, a individului si a organizatiei confirma
schimbarea paradigmei managementului modern.
Managementul maximizeaza rezultatele, leadership-ul maximizeaza dezvoltarea si valorificarea
potentialului uman, motivatia si satisfactia oamenilor, iar antreprenoriatul maximizeaza inovatia si
initiativele de schimbare sociala. Reunite impreuna in rolul extins al conducerii, actionand simultan,
sunt premise pentru griija sporita fata de viitor, fata de comunitate, fata de mediu.
Pana pe data de 15.03.2015, ora 23.59, este in
vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere, din start
de 15% la orice tip de acces. Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc
pe pagina dedicata evenimentului: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Timisoara-Business-Days-2015
Printre speakerii invitati ai acestei editii se numără personalitati care au un cuvant de spus in lumea
afacerilor precum: Marius Ghenea, Orlando Sasz , Felix Patrascanu, Adrian Badescu, Codrut Ianasi, Eliza
Rogalski, Liviu Stoleru, Dragos Anastasiu, Felix Daniliuc, Ovidiu Toader, Razvan Ogarcin, Catalin Olteanu
, Gigi Nacev, Florentin Banu, Dragos Anastasiu si multi altii.
Timisoara Business Days 2015 este organizat cu sprijinul partenerilor sai: Raiffaisen Leasing, EY
Romania, Fan Courier, UniCredit, AON, DPD, Philips Romania, SBR, Brand Fusion, Cemacon, Zitec,
Genoveva Hossu, Bursa de Valori Bucuresti, Toyota Romania, Universul Juridic, Dedeman, Autonom
Rent a Car, Dallmayr, Aqua Carpatica, Millward Brown, Peroni by Italy, Bittnet, Netlogic,
Maastricht School of Management, Gafoprint, Amulete, ANIS, Akcces, FEAA.
Parteneri media: Wall Street, AISucces.ro, Europa FMI, 9AM, Romania Libera, Manager Expres, Cariere, Mass Media
Consulting, Ziua de Vest, Digi 24Timisoara, Business Woman, BestJobs.ro, Portal HR, startups.ro, Jurnalul de Afaceri, FoodNews.ro, Transilvania Business, Retail FMCG, Debanat, Tion, Agenda,
PubliTim, Radio Timisoara, Pressalert, Garajul de PR, Buticul de inspirație by Dana Tudor.
Comunitatea Business Days numara peste 120.000 de manageri, antreprenori si profesionisti din toata
tara, din aproape toate domeniile de activitate, din toate tipurile de companie, de la cele cu 1-2
angajati, pana le cale cu mii de angajati, de la firme cu capital romanesc, la corporatii cu capital strain.
Timisoara Business Days 2015 este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de
Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield Consulting, avand coorganizator MMC. ADeSCO este o
organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea cultura antreprenoriala sanatoasa si durabilă in
Romania.
Programul "Startup Support" continua si la Timisoara Business Days. Aceast program este o facilitate ce se oferă suplimentar pentru 3-4 startup-uri participante la actiuni, cu idei inovative sau cu afaceri cu potențial mare de creștere şi care au achiziționat unul din pachetele de mai sus. Startup-urile vor fi atent selecționate pentru interviuri si în urma feedback-urilor primite la eveniment. Startup-urile care doresc această formă de promovare pot achiziționa acest pachet la un cost subvenționat. Deci dacă vrei să:
- te inscrii ca #startup si ai deja un produs / serviciu, sau
- vrei să testezi, să beneficiezi de #mentoring din partea unor antreprenori seniori în business prezenți la eveniment,sau
- pur si simplu să faci un #pitch, te invit să vezi mai multe detalii la link-ul de mai jos: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Timisoara-2015/Inscriere/Startup
La final, te invit sa citesti aici 16 motive, extrase din învățămintele și experiența celor 17 ediții BusinessDays de până acum, pentru care, cred ca merită să participi la Timișoara Business Days 2015, pe 31 Martie-1 Aprilie. Eu voi fi acolo, vei fi si tu?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu