28 februarie 2016

Provocarea Nadiei Comaneci la Montreal 1976 si in ...2016 [Video]



După aproape 40 de ani, Nadia Comăneci(astazi 53 ani) a acceptat provocarea de reveni la Montreal, locul in care in 1976, printr-o evolutie perfecta la paralele a obtinut prima nota de 10.

Invitată de onoare a Comitetului Olimpic Canadian la inaugurarea Casei Olimpice de la Montreal, marea gimnastă a retrăit cu emoţie întoarcerea în "Montreal Forum", locul unde avea să obţină în 1976 nu mai puţin de şapte note de 10. 
Iar provocarea merge mai departe: Nadia Comaneci din nou ... la paralele.


Cu ochii în lacrimi, fosta gimnastă a mărturisit că acum înţelege şi mai mult importanţa momentului din 1976.

"Nu mă aşteptam ca lumea de aici să îşi aducă aminte de tot ce s-a întâmplat atunci. În fiecare an, pe 17 şi 18 iulie, emoţiile sunt foarte puternice, parcă aş retrăi totul ca ieri. Cu greu îţi dai seama că a trecut atâta timp de la Jocurile Olimpice din 1976. Când mă gândesc la ceea ce s-a întâmplat în urmă cu 39 de ani, am satisfacţia că am reuşit să fac ceva special în viaţa mea. Eram prea mică pentru a înţelege cu adevărat ce înseamnă acea notă de 10 şi ce înseamnă acel concurs. Nu am ştiut că am scris istorie şi nici că tabela nu era pregătită pentru a arăta nota 10. Spun deseori că m-am născut în România, am familia în Statele Unite şi că Montreal are un rol important în viaţa mea", a spus ea, pentru "Montreal Gazette".   



Comentariu personal: Mi-ar fi placut sa vad relatat acest eveniment istoric si plin de emotie intr-o relatare/ reportaj realizat de vreuna din televiziunile di Romania. Oricare ar fi fost aceasta...


Sursa: realitatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu