28 martie 2012

Dor de Afirmatii Pozitive ... Cod al Vindecarii Tuturor Bolilor si Starilor de Rau!

     
     In anul 2001, Dr.Alexander Loyd a reusit sa descopere cum sa activeze functia fizica incorporata in organism ce poate inlatura, dupa propriile afirmatii, in proportie de 95%, sursa tuturor bolilor si starilor de rau din organism. 
     Descoperirile  Dr.Loyd au fost validate prin teste si marturii ale oamenilor din intreaga lume care au folosit Codul Vindecarii  pentru a-si corecta, practic, orice problema fizica, emotionala sau relationala, dar si pentru a avea success in cariera.  Rezultatele testelor  Dr.Alexander Loyd adunate in cartea “Codul vindecarii – 6 minute pentru vindecarea problemelor de sanatate, succes saurelationale” au aratat ca exista un cod universal al vindecarii care poate rezolva problemele mai multor oameni, si ca principala cauza a bolilor si starilor de rau este modalitatea in care facem o afirmatie(nu degeaba se spune ca la inceput a fost…CUVANTUL!!!). Astfel, afirmaţii de genul “Sunt bogat!nu funcţionează când tu nu ai un ban în
buzunar sau  “Sunt sănătos!” când tu abia te mişti prin casa.
Cartea, scrisa in colaborare cu Ben Johnson, mai cuprinde si: 
  • Cele 7 secrete ale vietii sanatatii si prosperitatii; 
  • Tehnica celor 10 secunde ale Impactului imediat pentru dezamorsarea stresului zilnic; 
  • Detectorul problemelor sufletesti, singurul test care identifica problemele de baza printr-un raport personalizat si succint.   
     Iata-l pe dr. Alex Loyd intr-un interviu prezentand pe larg cartea si rezultatele cercetarilor sale:


      Cristian Ciuberea, blogger pe TopHabits.ro  pregătit peste 150 de afirmaţii pe care le puteti folosi ca pe un Cod al Vindecarii sau pur şi simplu pentru a schimba ceva în viaţa dumneavoastra. Sunt afirmatii pentru iertare, pentru actiuni daunatoare si pentru credinte nesanatoase, pentru dragoste, pace, incredere, bucurie, rabdare, amabilitate, bunatate, umilinta si autocontrol.
     Le puteţi alege pe cele care va plac cel mai mult sau va puteţi inspira pentru a va crea propriile afirmaţii.
   
     Afirmaţii pentru iertare

  •  Ranchiuna mea poate să nu îi facă rău persoanei pe care refuz să o iert, dar cu siguranţă mă va răni pe mine.
  • Iertându-i pe ceilalţi mă voi vindeca pe mine.
  • Iertarea taie lanţurile care mă leagă de persoana care m-a rănit.
  • Dacă îi iert pe ceilalţi, voi fi iertat şi eu.
  • Când iert, nu scuz comportamentul greşit al cuiva, dar renunţ la dorinţa de a pedepsi.
  • Voi alege ceea ce este corect şi mă voi vindeca în timp ce fac asta.
  • Dragostea şi iertarea mă vor ajuta să trec peste orice obstacol, dificultate sau durere de inimă.
  • Nu voi permite ca felul în care ceilalţi mă tratează să determine cine sunt. Voi ierta şi mă voi elibera de trecut.
  • Nimeni nu îmi poate lua dreptul de a alege cum să răspund în orice circumstanţă. Vreau să aleg o atitudine de iubire şi iertare – mereu!
  • Nu pot controla cum mă tratează cineva, dar pot controla cum răspund.
  • Dumnezeu mă iartă şi mă iubeşte. Mă voi ierta şi mă voi iubi pe mine însumi.
  • Când iert, învăţ să văd lucrurile cum le vede Dumnezeu, să înţeleg de ce Dumenzeu le-a permis să se întâmple, şi să ştiu că toate lucrează împreună pentru binele meu.

      Afirmaţii pentru acţiuni dăunătoare

  • Vreau ca oamenilor să le pese de mine datorită a ceea ce sunt în interior, nu după cum par la exterior.
  • Iubirea necondiţionată e singurul lucru care mă satisface pe deplin.
  • Vreau să răspund cu adevăr şi iubire în loc de a reacţiona cu frică.
  • Pot învăţa să iau decizii bune şi să creez noi modele în viaţa mea.
  • Vrea să fiu deschis în faţa celorlalţi pentru a putea experimenta iubirea şi fericirea în viaţa mea.
  • Dacă renunţ să încerc să controlez totul în jurul meu, s-ar putea să fiu surprins de iubire şi fericire.
  • Înfruntându-mi durerea o voi vindeca pentru totdeauna.
  • Lucrurile care îmi amorţeau durerea, nu durau niciodată. Vreau să găsesc satisfacţii de durată în viaţă.
  • Vreau să mă relaxez şi să mă împac cu mine însumi şi cu lumea din jurul meu.
  • Vreau să mă concentrez asupra persoanei care devin, nu asupra persoanei care am fost.
  • Acumulând lucruri nu schimbă cine sunt eu cu adevărat. Vreau să devin o persoană care se simte completă exact aşa cum e.
  • Lucrurile pe care le simt bune în inimă aduc cu adevărat satisfacţia, şi de obicei sunt gratis.
  • Vreau să mă concentrez să-mi fac inima să se simtă bine, nu simţurile mele.
  • Vreau să mă bucur de viaţă, nu să fug de ea.
  • Iubindu-mă şi respectându-mă mă va determina să îi iubesc şi să îi respect pe ceilalţi, iar ei mă vor iubi şi mă vor respecta în schimb.

      Afirmaţii pentru credinţe nesănătoase

  • Dacă fac ceva greşit e pentru că, cred în ceva greşit. Gradul meu de conştientizare creşte pentru ca eu să cred în ce e corect.
  • Vreau să cred în adevărul din inima mea.
  • Dacă cred în adevăr acesta mă va elibera.
  • Pe măsură ce inima mea se vindecă, voi învăţa să cred aceste adevăruri şi să le simt în inimă:
  • Sunt iubit.
  • Sunt iertat.
  • Sunt valoros.
  • Viitorul e plin de speranţă.
  • Mă pot menţine în siguranţă şi securitate.
  • Mă pot bucura de fiecare moment.
  • Pot avea încredere în mine şi în ceilalţi.
  • Mă pot iubi pentru cine sunt.

      Afirmaţii pentru dragoste

  • Vreau să învăţ să dau şi să primesc iubire necondiţionată.
  • Atenţia : o dorinţă de a mă concentra asupra altei persoane.
  • Respectul : a nu simţi nevoia de a schimba sau de a modela pe cineva, ci pur şi simplu a-l accepta.
  • Aprecierea : a simţi apreciere, recunoştinţă şi admiraţie pentru ceilalţi aşa cum sunt.
  • Dumnezeu e iubire, şi Dumnezeu mă iubeşte. Nimic în univers nu poate opri iubirea lui Dumnezeu.
  • Este sigur pentru mine să mă iubesc.
  • Corpul meu este o creaţie miraculoasa. Voi invăţa să am grijă cu iubire de el.
  • Iubindu-mă pe mine, îmi ofer puterea de a fi din ce în ce mai mult o persoană pe care o respect.
  • Pot să iau decizii care mă vor ajuta să mă iubesc pe mine şi pe ceilalţi.
  • Iubirea lui Dumnezeu mă vindecă.
  • Iubirea este lumina lumii, risipind întunericul.

      Afirmaţii pentru bucurie

  • Vreau să aleg să mă bucur azi pentru binecuvantarea mea.
  • Adevărata bucurie nu depinde de circumstanţe. Bucuria înfloreşte în ciuda circumstanţelor.
  • Depresia provine din încrederea într-o minciună despre cine sunt. Vreau să cred în adevărul din inima mea despre mine.
  • Fericirea depinde de circumstanţe.
  • Bucuria vine în ciuda circumstanţelor.
  • Dacă nu simt bucurie, e pentru că, cred intr-o miciuna a inutilităţii din inima mea.
  • Cine sunt este determinat de inima mea, care poate fi vindecată acum.
  • Bucuria nu este o destinaţie la care poţi ajunge, ci un mod de a călători.
  • Fiecare zi este un cadou, şi vreau să desfac fiecare cadou cu bucurie şi recunoştiinţă.
  • Nu sunt prins în trecut. Sunt liber să traiesc în prezent şi să construiesc un viitor luminos.
  • Nimic nu are putere asupra mea decât dacă îi permit. Sunt liber.
  • Când mă iubesc pe mine, iubesc viaţa.
  • În timp ce am grijă de mine şi mă vindec, învăţ să mă bucur de persoana care sunt.

      Afirmaţii pentru pace

  • Pacea care vine de la Dumnezeu e dincolo de înţelegere.
  • Vreau ca scopul meu să fie pacea interioară nu deţinerea de lucruri.
  • Dacă îmi menţin atenţia asupra lui Dumnezeu, el mă va ţine în pace perfectă.
  • Îngrijorarea nu va schimba viitorul. Vreau să mă bucur de prezent în schimb.
  • Sunt în siguranţă pentru că pot să am încredere în modelul vieţii.
  • Este sigur să mă desprind de trecut şi să mă ancorez în prezent.
  • Sunt hrănit şi preţuit prin dragostea lui Dumnezeu.
  • Fac parte din tapiţeria invizibilă, dar perfectă a vieţii.
  • Vreau să eliberez trecutul şi să las noua viaţă să curgă prin mine.
  • Trecutul s-a terminat. Pot să creez un nou viitor începand de azi.
  • Am grija de mine acum şi sunt în siguranţă.

      Afirmaţii pentru răbdare

  • Fructul mancat înainte de vremea lui este de obicei dezamăgitor.
  • Nu am nevoie să deţin ceva acum pentru a mă simti bine. Sunt bine pentru că Dumnezeu şi ceilalţii mă iubesc.
  • Dumnezeu a promis că va avea grijă de mine.
  • Aleg să astept cu rabdare şi plin de pace, şi cred că evenimentele se vor desfăşura la momentul potrivit.
  • Mă pot iubi acum, fără să aştept altă persoană, lucru sau circumstanţă.
  • Pot să mă relaxez complet ştiind că sunt în siguranţă în momentul prezent.
  • Asteapta răbdator, fii curajos, şi Dumnezeu îţi va întări inima.
  • Amânările lui Dumnezeu nu sunt negări, aşa că uneori tot ce avem de facut este să aşteptăm.

      Afirmaţii pentru amabilitate

  • Vreau să mă tratez pe mine şi pe ceilalţi cu amabilitate şi blândeţe.
  • Când sunt dur, ceilalţi se simt respinşi sau condamnaţi. Voi fi amabil.
  • Aceia care au fost duri cu mine au fost trataţi la fel. Îi voi ierta şi voi începe un ciclu de amabilitate.
  • Pot să fac o diferenţă în lume prin simpla blândeţe şi amabilitate.
  • Asprimea strică spiritul, dar amabilitate vindecă inima.
  • Lumea din jurul meu este aşa cum este. Aleg să raspund cu amabilitate şi blândeţe.
  • Este sigur pentru mine să îmi exprim sentimentele. Voi fi auzit mai bine dacă voi fi amabil când vorbesc.
  • Aleg să îmi şterg programarea negativă şi să o rescriu cu amabilitate şi iubire.
  • Ştiind că sunt iubit de Dumnezeu mă face să ştiu că mă aflu în siguranţă şi că sunt protejat.
  • Pot să aleg să nu îmi las fricile din trecut să mă controleze astăzi sau în viitor.
  • Când mă iubesc, mă simt în siguranţă.
  • Sunt capabil să comunic cu iubire prin cuvinte sau acţiuni amabile şi blânde.

      Afirmaţii pentru bunătate

  • Cele mai rele lucruri cu care să traiesti sunt vina şi regretul. Vreau să încep să trăiesc acum ce cred că este corect.
  • Să fii iubitor şi bun este cea mai mare moştenire pe care cineva le poate lăsa.
  • Eu nu sunt greşelile mele, iar ele sunt în trecut. Creez un nou eu şi un nou viitor.
  • Când aleg ce e corect, viaţa este bună şi eu sunt în siguranţă.
  • Sunt liber să fac alegeri bune de unul singur, chiar dacă ceilalţi decid să nu facă alegeri bune.
  • Pot fi anunţat pentru lucrurile bune pe care le fac, nu doar pentru cele greşite.
  • Chiar dacă ceilalţi nu observă, eu mă voi respecta în continuare pentru alegerile bune pe care le fac.
  • Inspir viaţă; expir ruşine.
  • Inspir lumină; expir frica.
  • Inspir iubire; expir vină.
  • Inspir voinţa Domnului; expir ego.

      Afirmaţii pentru încredere

  • Orice este posibil pentru cei care cred.
  • Încrederea transformă dorinţa în realitate.
  • Încrederea este să cred în lucrurile bune pe care Dumnezeu le-a facut pentru mine în trecut.
  • Încrederea este să cred in lucrurile bune pe care Dumnezeu le face chiar acum pentru mine.
  • Speranţa este să cred în lucrurile bune pe care Dumnezeu le va face pentru mine în viitor.
  • Pot să am încredere şi cred că sunt aici cu un anumit scop, şi Dumnezeu mă va ţine în siguranţă pentru a îndeplini acel scop.
  • Dacă reuşesc să îi ajut pe ceilalţi, cineva va fi acolo când voi avea şi eu nevoie de ajutor.
  • Este sigur să îmi permit să mă bucur de viaţă.
  • Este sigur să îmi deschid mintea şi inima în faţa unor noi persoane, experienţe, şi noi idei.
  • Pot să am încredere în îndrumarea mea interioara pentru a mă proteja. Asta înseamna că sunt liber să mă bucur de viaţă.
  • Daca ofer şi primesc liber şi fără frică, bucuria va urma.
  • Trecutul s-a terminat. Viitorul va fi bun dacă îmi traiesc viaţa acum în modul în care cred eu că trebuie traită.
  • Am înţelepciunea şi indrumarea de care am nevoie pentru a mă descurca idiferent ce se întamplă.
  • Pot să învăţ să îmi centrez inima în iubire şi bucurie.

      Afirmaţii pentru umilinţă

  • Umilinţa înseamna a realiza că totul în jur este un dar de la Dumnezeu.
  • Să îi distrug pe ceilalţi nu mă va face decât să arăt rau. Să îi ajut pe alţii să se ridice este generos şi iubitor.
  • Mândria vine dupa o cădere. Dumnezeu îl va ridica pe cel umil.
  • Pot iubi viaţa şi pe mine fără să mă compar cu alţii.
  • Mereu vor fi alţii mai buni şi mai răi decât mine. Eu mă pot iubi aşa cum sunt.
  • Ceilali mă vor iubi aşa cum sunt, atunci când eu îi voi iubi aşa cum sunt.
  • Viaţa curge prin mine, şi este un dar preţios pe care îl împart în mod egal cu toate vieţuitoarele.
  • Este sigur să împart suflul vieţii cu ceilalţi.
  • Lucrurile pe care le condamn la ceilalţi le condamn şi la mine. Pot alege în schimb să-i accept pe ceilalţi şi pe mine aşa cum suntem.
  • Să caştigi nu e totul. Iubirea este totul.

      Afirmaţii pentru autocontrol

  • Voi face ceea ce Dumnezeu vrea ca eu sa fac. Voi trăi după legea iubirii.
  • Îmi voi descoperi viaţa uitându-mă dincolo de dorinţele mele nesănătoase.
  • Pot castiga, pot eşua, dar la final voi şti că frica nu mă mai controlează.
  • Voi face tot posibilul să identific şi să vindec toate fricile, începand de acum!
  • Sunt capabil să fac orice am nevoie să fac datorită faptului că Dumnezeu mă susţine.
  • Îmi pot juca partea în echilibrul vietii prin trăirea unei vieţi echilibrate.
  • Mă pot mişca cu bucurie pentru a crea circumstanţe bune pentru mine.
  • Mă pot bucur de viaţa cu energie şi entuziasm şi în acelaşi timp să iau deciziile corecte pentru mine şi pentru ceilalţi.
  • Sunt capabil să merg mai departe cu deschidere, încredere şi bucurie.
  • Pot învăţa să dansez cu ceilalţi şi cu viaţa.
  • Pot păşi în faţă pentru a face lucruri, şi viaţa mă va susţine.
  • Când iau propriile mele decizii şi am grijă de propriile mele nevoi, mă iubesc şi viaţa este bună.
  • Sunt puternic şi capabil aşa cum cred că sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu