30 decembrie 2011

Se apropie ora bilantului: realizari - obiective!

     
     Este o perioada de analiza , o perioada pentru a face planuri. Anul care a trecut a adus o seama de realizari si o serie de neimpliniri.

     Dintre realizarile mele, amintesc:
  • depasirea numarului de 20.000 de vizitatori pe blogul Dor de Naivitate;
  • participarea la Business Days Brasov si cunoasterea si contactul cu o serie de personalitati si idoli precum: Marius Ghenea, Ivan Patzaichin, Andy Szelely (pe care l-am revazut ulterior si la Seminarul lui Bryan Tracy si la Clubul Investitorului in calitate de moderator!) Mihai Stanescu, Lorand Soares-Szass, Ciprian Stavar, etc.
  • participarea la Bucuresti la Seminarul lui Brian Tracy, Psihologia Succesului si intalnirea cu marele Brian, dar si intalnirea, mult asteptata,cu Catalin Constantin Pavel si Cristian Carstoiu;
  • participarea la primul training NLP cu Ionut Ciurea;  
Dintre nerealizari amintesc :
  • nu am lansat inca magazinul online pe care mi-am propus inca din anul 2011
  • nu reusesc sa stabilizez situatia economico-financiara a S.C.Jacob's S.R.L
  • nu am reusit sa mai lucrez la nici una din cartile incepute.

Anul viitor insa este plin de planuri mari:
  • voi face tot ce imi sta in putinta pentru a-mi depasi conditia si a deveni cel mai bun vanzator de asigurari de viata, si un lector-speaker de Succes!
  • voi lansa primul meu curs online
  • voi rezerva, zilnic, cel putin cate 30 de minute activitatilor sportive!
  • voi incerca sa termin cel putin o carte pana la sfarsitul anului!
  • voi demara proiectul "Sanatate, Bogatie, Prosperitate"!
  • voi incerca o colaborare cu Andy Szekely, Alex Chimu, Ionut Ciurea, Daniel Zamfirescu si inca cateva persoane de valoare...
     Acestea sunt planurile pe care mi le-am propus ACUM. Probabil, pe parcurs, vor mai aparea noi idei, provocari, initiative de moment.
     Ca o caracteristica a anului 2011, am urmarit oportunitati ivite pe parcurs, care au dus la doua din realizarile anului : participarea la primele evenimente de business si antreprenoriat si cunoasterea a cat mai multi oameni de Succes, de la care sa ma inspir si de la care invat si sa sper la o viitoare colaborare.

     Va invit, la final, sa lasati un comentariu, in care sa va spuneti parerea despre activitatea din acest blog in 2011 si dorintele pe care le aveti VOI pentru 2012 si sa va bucurati de mesajul pe care l-am primit de la idolul meu, Andy Szekely.
 open image
Motivatie
ca sa nu renunti la visurile tale

Obiceiuri noi si bune
ca sa traiesti usor, frumos si bine

Siguranta financiara
ca sa nu iti mai faci griji pentru tine si familia ta

Claritate
ca sa stii ce sa iti doresti (prea multi oameni traiesc in confuzie)

Rabdare
ca sa nu renunti la prima dificultate pe drumul spre implinirea dorintelor

Armonie
ca sa te bucuri de viata impreuna cu oamenii care iti sunt cei mai dragi

Curiozitate
ca sa iti doresti mereu sa inveti mai mult si sa explorezi mai mult

Inspiratie
ca sa faci alegeri bune si sa fii un model si pentru cei cu care te intalnesti

Umanitate
ca sa nu uiti de unde ai plecat si cu cat ai mai mult succes, cu atat sa te smeresti mai mult

Naturalete
ca sa traiesti si sa cresti asa cum este firesc si asa cum simti in adancul sufletului ca e mai bine pentru tine

La multi ani cu Inspiratie !

open image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu