In 1997, de scurt timp revenit la Apple, Steve Jobs, (vezi aici un film autobiografic), a comandat o campanie de advertising care sa reflecte filozofia companiei care, de-a lungul timpului, se pierduse.
"Cand te maturizezi, ai tendinta sa asculti ceea ce ti se spune de catre lume despre ce inseamna viata si ce rol ai tu, pe masura ce traiesti.
Incearca sa nu te lovesti de ziduri prea mult. Incearca sa ai o familie, poate sa te si distrezei pe parcurs, economiseste si niste bani, daca poti.
Asta este o viata limitata! Viata poate fi mult mai bogata din momentul in care descoperi un amanunt foarte simplu: tot ceea ce te inconjoara si care se numeste viata a fost inventat de oameni care nu sunt mai destepti decat tine. Si poti sa schimbi asta, poti sa influentezi, poti sa faci propriile tale reguli pe care altii sa le urmeze!
Din momentul in care intelegi ca poti sa provoci viata, ea iti va oferi altceva, o noua realitate pe care sa o poti schimba dupa cum vrei tu. Asta este poate cel mai important lucru pe care il poate invata cineva: ca poti sa te scuturi de natiunea asta eronata cum ca viata este acolo si ca tu esti parte din ea versus ideea ca poti sa schimbi viata dupa bunul tau plac, ca poti sa o imbunatatesti si ca poti sa lasi o amprenta in urma ta.
In momentul in care intelegi lucrul asta, nu vei mai fi niciodata la fel!"
Sursa video: YouTube
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu