MOTTO-ul lui Zuckerberg: "Facebook este gratis şi asa va rămâne" se pare ca este înlocuit cu "A fost gratis şi fuck off!".
Poate ati observat, poate nu, insa in ultima vreme din ce mai putine postari ale prietenilor vostri va apar in news feed, si va intrebati, poate ... de ce?
Partea mai putin placuta este ca la fel li se intampla si lor!
In ultima perioada, multa lume a constatat diferite, hai sa le spunem dificultati, in a posta pe Facebook si chiar in a-si accesa contul propriu. Mai mult, Facebook s-a transformat, incet incet, dintr-o platformă gratuită de socializare si buna-dispozitie (asa cum ii era scopul declarat),
într-un fel de agent de vanzari agresiv care iti baga sub nas adds-uri(reclame platite) si anunturi, alese, culmea, pe baza declaratiilor tale date in momentul in care ti-ai facut contul.
De ce se intampla asta?
Din motivul ca gigantul de social networking forţează brandurile (paginile) şi utilizatorii să plătească pentru postări, pentru a le face vizibile tuturor "fanilor" şi "prietenilor" deja existenţi.
Mai exact, EdgeRank, algoritmul care determină ce mesaje apar în News Feed-ul dumneavoastră, a fost modificat "mişeleşte", astfel încât abia un procent infim, 15% dintre prietenii sau fanii unei pagini (selectaţi aleator), vor vedea ce publicaţi pe Facebook, restul de 85% trăind cu impresia că aţi murit şi vă vor putea urmări activitatea numai accesând regulat profilul sau pagina dumneavoastră.
Ca să poată ajunge la TOATĂ lumea din listă sau la MAI MULŢI fani ai unei pagini, fiecare postare în parte trebuie plătită! Da! Ati citit bine, trebuie platita!
Suma necesară este stabilită în conformitate cu volumul de utilizatori/prieteni care au dat "like" paginii de facebook. Şi nu este o sumă mică!
Aceasta poate fi obţinută prin consultarea butonului de "promote", încorporat în partea de jos a postării.
Măsura aceasta a provocat furie în randul utilizatorilor de Facebook, acuzaţiile de furt către platforma de socializare crescând exponenţial cu fiecare zi. Principala nelămurire a majorităţii celor care au condamnat măsura reţelei de socializare constă în obligarea la plată pentru un serviciu care până acum era GRATIS şi care este logica în a plăti pentru prieteni sau susţinători care au dat "like" şi s-au abonat de bunavoie la profil. Mai mult, care mai e rostul de a te abona la o pagină sau de a deveni "prieten" dacă nu poţi vedea tot ce publică respectivul?
Din nefericire, n-are nicio logică pentru că măsura are de-a face cu banii. Iar banii fiind scopul, scuză orice mijloace. Oricât de halucinantă ar fi găselniţa celor de la Facebook, s-ar putea să-i salveze de la FALIMENT, având în vedere că, odată cu listarea la bursă, valoarea reţelei de socializare se zbate undeva sub jumătatea sumei declarate înainte de listare. Astfel, MOTTO-ul lui Zuckerberg: "Este gratis şi asa va rămâne" este înlocuit cu "A fost gratis şi fuck off".
Ce putem face? Exista alternative la fel de ... atractiva cum a fost Facebook-ul?
Ei bine, se pare ca ... DA!
"Febra" Facebook pare sa dispara incetul cu incetul, la fel cum a fost si cu HI5 - o platforma sociala la mare cautare pana mai in urma cu cativa ani, dar de care, se pare ca nu isi mai aduce aminte multa lume.
Exceptand Twitter-ul si Linkedin, platforme care si-au conturat un statut stabil cu un trend usor ascendent, SiteTalk - este o platforma care a aparut in urma cu 5 ani(2009), dar care, in ciuda beneficiilor a fost cam ignorata de utilizatorii din Romania, ofera utilizatorilor o multitudine de utilitati!
Avand o interfata aproape identica cu cea a Facebook, deschiderea unui cont pe platforma de socializare SiteTalk este GRATUITA!
Analizand faptul ca, la momentul actual, in lume, sunt trei mari trenduri influentate de evolutia Internetului: Social Media (o forma de interactiune sociala considerata ca cel mai eficient mod de a crea buna-dispozitie, a comunica, a distribui informatii, anunturi, a promova produse, a dezvolta cercul de prieteni, a atrage noi parteneri/clienti, s.a.), Shopping-ul Online ( modalitatea de a face cumparaturile online ce a castigat, si castiga pe zi ce trece teren, prin multiplele avantaje pe care le ofera - de la preturi mai mici, la confort si economie de timp-ca sa enumar doar pe cele mai importante) si Network Marketingul (industria de marketing cu cea mai rapida din lume) - fondatorii retelei de socializare SiteTalk, Jarle Thorsen, si Rune Evensen (CEO si Co-fondator si la Unaico -United Nordic Alliance Investment Company), au avut fericita inspiratie sa faca, ceea ce am putea numi, un 3 in 1.
Pe scurt, SiteTalk este un site de socializare pe care poti socializa, te poti juca, poti face cumparaturi si ... da, poti castiga! Aceleasi lucruri pe care le fac utilizatorii pe Facebook, adica, postari, comentarii, like-uri, share-uri plus inca alte cateva functii unice, le fac si pe Site Talk, cu singura diferenta ca pentru orice activitate esti platit!!!
Acum, sa nu va inchipuiti ca veti deveni milionari peste noapte (desi, nimic nu este imposibil!), insa, pe principiul pusculitei sau a maruntisului pus deoparte, fara sa bagi de seama, descoperi ca banutii se aduna!
Spre exemplificare, mai jos, puteti vedea un tabel cu punctele (ce se pot transforma in unitati Site Talk si bani)
Pentru iubitorii de statistici, iata mai jos, cateva informatii generale:
- Utilizatori in 206 tari si afacere care functioneaza in aproximativ 40 tari
- In trei ani si jumatate s-a ajuns la 12 milioane de membrii fara un site, doar cu o idée
- Sponsor oficial la campionatele mondiale de lupte Greco-romane (SiteTalk World Wrestling Championships)
- Companie listata la bursa din vara lui 2013 sub numele de Global Digital Services (www.cse.com.cy/en)
- Yahoo Finance (ziarul financiar Yahoo) a scris cateva articole foarte bune despre SiteTalk si dezvoltarea sa:
http://finance.yahoo.com/news/sitetalk-grows-user-star-club-090400768.html
http://finance.yahoo.com/news/sitetalk-announces-2013-successes-plans-113700320.html;_ylt=A2KLOzFay9tSy3YAUD2TmYlQ
In final, nu stiu daca va veni o zi cand si inscrierea sau folosirea acestei platforme nu va mai fi gratuita, insa pana atunci, daca tot pierdem timpul socializand, jucandu-ne sau facand cumparaturi online, de ce sa nu o facem pe bani?
Eu personal mi-am facut doua conturi unde, mi-am facut un obicei si intru zilnic. Asta se intampla prin vara. Si stiti ce? Uitandu-ma zilele trecute in cont am constatat cu bucurie ca s-au adunat cateva mii de puncte pe care le pot transforma in bani!
Daca vei alege sa iti faci si tu un cont pe SiteTalk(asta daca nu ai deja), sa-mi trimiti si mie o cerere de prietenie. Si poate socializam si acolo! Si am sa iti arat si cateva trucuri! :)
Click aici pentru a accesa pagina de inscriere in SiteTalk!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu