La sfarsitul lunii noiembrie, a anului trecut, The Wall Street Journal anunta ca Magic Leap, un start-up in care Google Glass a investit 2 mld. USD pentru a crea o pereche de ochelari ce pot juxtapune imagini virtuale peste cele din realitate. Potrivit AFP, compania Magic Leap, care are sediul la periferia oraşului Miami, nu dispune în prezent de niciun produs comercializabil şi nu generează nicio cifră de afaceri.
Compania a depus recent un brevet de 180 de pagini. Una dintre noile idei inventatoare se refera la modul in care utilizatorii pot sa-si foloseasca mainile ca interfata fizica in cazul proiectarii unei imagini in spatiul 3D. Realitatea augmentată constă în introducerea unor imagini de sinteză în câmpul vizual al utilizatorului.
Pana la acest moment, nici Magic Leap, nici Google nu au dezvaluit inca, despre ce fel de gadget este vorba, dar se pare ca dezvoltatorii merg pe principiul unei „realitati cinematice”, adapostite intr-un sistem portabil, foarte usor, cu display si senzori care creaza “iluzii” 3D. Gadget-ul detecteaza punctul pe care se concentreaza utilizatorul si schiteaza doua imagini, care apar in coltul din dreapta jos.
Ulterior, utilizatorul poate interactiona cu proiectiile, folosindu-se de „o manusa tactila” pentru a-i fi detectate miscarile. Una peste alta, analizand patentele depuse pana in prezent, este foarte posibil ca Magic Leap sa creeze un hibrid intre Google Glass, Oculus Rift si Added Reality Interface din Heavy Rain. Acesta din urma este un dispozitiv folosit de agentul FBI Norman Jayden din jocul Heavy Rain – o pereche de ochelari soare, care, la interactiunea dintre mana omului si interfata, poate schimba mediul dintr-o fasie plaja, intr-un colt de padure sau… intr-un desert martian.
Pe site-ul său, compania Magic Leap afirmă că "a venit timpul ca magia să fie readusă în lume" şi prezintă imaginea unui elefant culcat în palma unei mâini umane şi imaginea unei balene care pluteşte deasupra unei plaje.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu