3 ianuarie 2011

Dor de o Poveste...a perlei!

     In luna septembrie a anului trecut  publicam un slide foarte interesant despre Povestea perlei, primita de la Andy Szekely, astazi m-am gandit ca aceasta poveste aceasta poveste poate fi ilustrata si cu ajutorul imaginilor:
  
      Povestea perlei diafane
                    Stridia

Uimire stârneşte perla diafană,
O lume se-ntreabă,
De unde atâta frumuseţe,
Născută din durere,
Pe adânc întunecat de mare !?




 
Îşi spune povestea perla,
Secretul ei,
De vrei,
Ascultă-l:










"Eu m-am născut în întuneric,
Între falduri călduţe şi moi.
Nu cunoşteam Lumina,
Doar cântecul valurilor,
Ce cântec de leagăn mi-a fost.
Sălbatice şi furtunoase valuri
De maluri se izbeau,
Ca într-un lung şi nesfârşit suspin...


Într-o anume zi,
Un temerar, riscându-şi viaţa,
Din adâncul mării m-a cules.


Astfel,
Spre lume, fereastra mi-a deschis.
De pe Cerul albastrul ca Marea,
Soarele prea luminos m-a ameţit.
Astfel,
Prealuminată în viaţă am pătruns".

De atunci, eu m-am convins
Că temerarii
În Lumină îşi deschid
Şi Inima şi Viaţa...
Iubirea pentru Lumină
E Calea inimii spre Nemurire.

                                                      Trec anii şi viaţa nu-i uşoară,
                                                      Haideţi să creştem perle preţioase,
                                                      Ca Armonia şi Credinţa-n Viaţă,
                                                      Din luminoase, pure sentimente,
                                                      În Inimă se plămădeşte
                                                     O mică, diafană, perlă preţioasă... 
Imagini: Google Image
Versuri: Florea Carbune

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu