AL OPTULEA DOSAR AL PROSPERITATII
Oamenii bogati isi promoveaza munca si propria persoana.
Saracii au o gandire negativa despre promovare si vanzare.
-in acest dosar Ecker subliniaza rolul promovarii (marketingul) a ceea ce faci efectiv( produsului pe care vrei sa-l vinzi sau cu care vrei sa te faci cunoscut). De obicei, persoanele care au o problema cu vanzarea sau promotiile sunt reticente si sarace. Chiar si Robert Kiyosaki, autorul bestseller-ului "Tata bogat, tata sarac", subliniaza faptul ca orice afacere, inclusiv scrierea cartilor, depinde de vanzari si de promovare.
AL NOULEA DOSAR AL PROSPERITATII
Oamenii bogati isi depasesc problemele.
Oamenii saraci le evita.
-drumul catre prosperitate este plin de suisuri si coborasuri, inercari, capcane si probleme. Pe care foarte
putini oameni au curajul si responsabilitatea de a le infrunta. Asta face diferenta! Iar principiul de baza al acestui dosar este: Daca aveti o problema mare in fata, aceasta inseamna ca sunteti o persoana marunta.
AL ZECELEA DOSAR AL PROSPERITATII
Bogatii primesc cu usurinta.
Saracii primesc cu dificultate.
De unde vine acest sentiment de inferioritate? Ca de obicei-din conditionarea noastra. Provine din faptul ca auzim de douazeci de ori NU pentru fiecare DA, auzim de zece ori GRESESTI pentru un AI DREPTATE si de cinci ori ESTI FRAIER pentru un ESTI EXTRAORDINAR!
Acum, nu conteaza daca suntem sau nu merituosi. Nimic nu are alt sens decat CEL PE CARE IL DAM NOI lucrurilor. Este vorba de punctul de vedere al fiecaruia.
AL UNSPREZECELEA DOSAR AL PROSPERITATII
Oamenii bogati aleg sa fie platiti in functie de rezultate.
Cei saraci prefera sa fie platiti in functie de timp.
- nu este niimic gresit in a primi un stabil daca nu interfereaza cu capacitatea ta de a castiga ceea ce meriti.
AL DOISPREZECELEA DOSAR AL PROSPERITATII
Oamenii bogati gandesc "si una, si cealalta".
Oamenii saraci gandesc "sau una, sau cealalta".
- traind intr-o lume a limitarilor saracii au mottouri de tipul: "am doar atat cat sa ma descurc; nu este niciodata suficient; nimeni nu le poate avea pe toate". In schimb bogatii inteleg ca doar cu un pic de creativitate, aproape intotdeauna se poate gasi o cale de a avea tot ce este mai bun din ambele lumi.
AL TREISPREZECELEA DOSAR AL PROSPERITATII
Bogatii se concentreaza asupra valorii NETE.
Saracii se concentreaza asupra venitului salarial.
- pe cand marea majoritate a oamenilor cand vine vorba de venituri se apeleaza cu : "Cat castigi?", in lumea celor bogati se vorbeste de profitul(VALOAREA NETA) obtinut in urma unei tranzactii sau vanzari.
AL PAISPREZECELEA DOSAR AL PROSPERITATII
Oamenii bogati isi gestioneaza bine banii.
Saracii nu isi gestioneaza bine banii.
- de modul cum ne gestionam banii depinde Succesul sau Esecul financiar. Iar gestionarea banilor inseamna Invatare. Cuvant care in marea majoritate a cazurilor este tranferat copiilor in sarcina.
AL CINSPREZECELEA DOSAR AL PROSPERITATII
Oamenii bogati isi pun banii sa munceasca din greu pentru ei.
Oamenii saraci muncesc din greu pentru banii lor.
- prin alegerea oportunitatilor de afaceri care produc venit pasiv, oricine poate avea ce este mai bun din ambele sectoare - venit salarial in prezent si venit pasiv mai tarziu. Din nefericire, aproape toata lumea are un tipar financiar setat pentru castigarea venitului salarial si impotriva venitului pasiv.
AL SAISPREZECELEA DOSAR AL PROSPERITATII
Bogatii trec la actiune impotriva fricii.
Saracii lasa teama sa-i opreasca.
- amintindu-ne formula: gandurile conduc la sentimente, sentimentele determina actiuni, actiunile duc la rezultate, putem trage o concluzie: Gandurile si sentimentele fac parte din lumea interioara, rezultatele din lumea exterioara. Atunci inseamna ca ACTIUNEA este "puntea" dintre lumea interioara si lumea exterioara!
AL SAPTESPREZECELEA DOSAR AL PROSPERITATII
Oamenii bogati invata si se dezvolta permanent.
Saracii cred ca stiu totul.
- "Ïnvataceii vor mosteni pamantul, in timp ce eruditii vor fi minunat pregatiti pentru a trai intr-o lume care nu exista"."- Eric Hoffer - No comment!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu