30 august 2013

Ce ne provoaca cea mai mare temere, sau cine ne guverneaza viata?



Am un prieten foarte drag, la care tin mult si pe care vreau sa il ajut sa se "adune"-cum ii place sa spuna, iar primul lucru pe care i l-am spus a fost urmatorul:
"Nu traiesti viata pe care ti-o doresti pentru ca pierzi foarte mult timp si energie ascunzand de lume imaginea negativa pe care o ai fata de tine insuti."
I-am explicat ca atunci cand isi cheltuie toata energia pentru a mentine iluzia sinelui pe care il proiecteaza si pentru a ascunde, din teama, imaginea de sine in fata celorlalti, vocea linistita si firava a sinelui, a adevaratului tau eu, abia daca mai poate fi auzita. Acest lucru se intampla deoarece nucleul fiintei noastre este reprezentat ceea ce numim sinele autentic(1), adica
cine si ceea ce suntem noi cu adevarat.
Insa, deasupra acestuia (cu toate ciudateniile, slabiciunile si orgoliile noastre), se afla un strat alcatuit din rusine, teama sau vinovatie, cu alte cuvinte, omul de care ne este teama ca suntem, imaginea negativa de sine(2).
Prin urmare, ca sa fim siguri ca oamenii inca ne plac, ne aproba, ne ofera dragoste, complimente sau bani, intr-un cuvant - RECUNOASTERE, noi ce facem? ADAUGAM un strat DEASUPRA sinelui de care ne temem(3): cel care pretind ca sunt.

Daca suntem foarte buni actori, acest invelis superior este tot ceea ce vad ceilalti. De fapt, ne luptam atat de tare ca sa ne asiguram ca nimeni nu vede acel invelis de slabiciuni de care ne este teama ca ne caracterizeaza, incat uitam complet(uneori timp de ani de zile) ca exista un altul, ADEVARATUL SINE ascuns sub toate aceste slabiciuni.
Folosind un termen de comparatie mai putin plastic, as putea spune ca Sinele nostru adevarat este ca un diamant si, pe masura ce inaintam in varsta, se acopera de o gramada de balegar, asa ca mai punem niste oja de unghii si niste fard peste gramada de balegar pentru a ne face mai atragatori in ochii lumii. Dar daca ne-am oferi putin timp ca sa dam la o parte gramada de balegar, am descoperi ca de fapt suntem diamante si nu ar mai fi nevoie de farduri si lac de unghii.

Altfel spus, cand incepi sa extragi adevaratul sine de sub persoana de care ti-e teama ca esti si de sub ceea ce pretinzi ca esti (extragi diamantul din gramada de balegar acoperita cu lac de unghii si farduri) si schimbi pozitiile: din cel condus, devii cel care conduce. Si cand adevaratul tau eu trece la conducere si devine pilotul vietii tale, atunci ... te vei relaxa, vei avea parte de mai multe bucurii si vei fi TU cel care isi traieste viata!

Vrei si tu sa afli mai multe, sa afli cum iti poti identifica cele 3 elemente supreme care iti guverneaza viata?
Lasa-mi acum un comentariu mai jos, sau trimite-mi un mail aici si in cel mai putin de 48h te voi contacta sa te ajut!

Cand vei incepe sa traiesti cu sinele tau autentic, iti va fi din ce in ce mai usor sa actionezi in conformitate cu adevaratul tau "EU". Fa-ti o promisiune fata de tine si afla cine esti tu cu adevarat! FII CEL MAI BUN CU TINE! 
FII, NU DOVEDI!
POARTA-TE CA OMUL PE CARE AI SA IL URMEZI!
FII OMUL, PE CARE AI VREA SA IL URMEZI!

Imi place foarte mult un fragment scris de Marianne Williamson, autoarea cartii "Varsta 
„Ceea ce ne provoaca cea mai mare temere nu este faptul ca nu suntem suficient de capabili, ci faptul ca avem puteri nelimitate.

Lumina noastra este cea care ne infricoseaza, si nu intunericul din noi.
Ne intrebam mereu: cine sunt eu ca sa merit sa fiu atat de inteligent, de atragator, de talentat si de minunat?
De fapt, de ce n-ai merita?
Esti un copil al universului.
Autoconstrangerea ta nu ajuta cu nimic lumea.
Nu este nimic inaltator in a te constrange doar pentru a nu-i face pe ceilalti sa se simta nesiguri pe ei in preajma ta.
Ne-am nascut ca sa facem auzit glasul universului care este in noi. Nu este doar in unii dintre noi: este in fiecare dintre noi.
Si, daca ne lasam propria lumina sa straluceasca, le oferim permisiunea, in mod inconstient, si altor oameni sa faca la fel.
Iar cand vom fi eliberati de propria teama, prezenta noastra ii va elibera in mod automat si pe altii.” - Marianne Williamson

Vreau sa stii ca esti UNIC, prietenul meu drag! Nu a existat nimeni pana acum care sa faca lucrurile pe care le faci TU exact in felul in care LE FACI TU! Darul pe care poti si trebuie sa il faci lumii este tocmai aceasta unicitate! 

Foto: In Another Life - Luke Hollis, Fine Art and Illustration

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu