19 septembrie 2012

Dor De Cateva Sfaturi Despre ... Afaceri De La Richard Branson!

18 sfaturi despre afaceri  de la ... Richard Branson!

"Daca mi-as fi continuat educatia indeajuns de mult incat sa invat toate lucrurile pe care trebuie (sau nu) sa le faci, atunci cand demarezi o afacere, ma intreb deseori ce s-ar fi intamplat cu mine, unde s-ar fi situat cariera mea", scrie Branson in cartea sa, Like A Virgin: Secrets They Won't Teach You at Business School.  



Richard Branson a infiintat compania Virgin in 1970, pe cand avea 20 de ani. Este singurul antreprenor care a lansat 8 afaceri de miliarde in 8 industrii diferite - si a reusit toate aceste lucruri fara sa aiba o diploma specializata.

Iata 18 sfaturi despre afaceri pe care Sir Richard Branson le ofera de cate ori are ocazia tuturor celor care intentioneaza sa .

1. Nu face nimic din ceea ce NU iti place.

Gestionarea unei afaceri necesita sange, sudoare si lacrimi (precum si multa cafea). Dar la finele zilei, spune Branson, ai construit ceva de care poti fi mandru. "Cand am pus bazele Virgin, intr-un subsol din vestul Londrei, nu exista niciun plan sau vreo strategie. Nu am dorit sa construiesc un imperiu...Pentru mine, construirea unei afaceri se refera la a face acel lucru de care sa fiu mandru; vreau sa aduc la un loc oamenii talentati si sa creez ceva care sa faca diferenta, in vietile tuturor", spune Branson.

2. Fii vizibil.

Branson a primit multe sfaturi utile de la Sir Freddie Laker, un mogul al companiilor aeriene din Marea Britanie, inainte de a infiinta Virgin Airlines. "Asigura-te ca apari in primele pagini", l-a sfatuit Laker pe Branson. "Trebuie sa te vinzi. Fii carismatic, fa orice este nevoie, pentru a iesi in fata. Altfel, nu vei supravietui". Branson se intalneste cu multi oameni, atunci cand calatoreste (a fost si in Romania). Astfel obtine cele mai bune sugestii si idei de afaceri.

3. Alege-ti numele cu grija.

Brandul Virgin, prin unicitatea sa, a conferit o anumita imagine companiei. Branson s-a asigurat ca VIRGIN va insemna ceva, va avea o anumita valoare, va oferi servicii imbunatatite, printr-o abordare proaspata, chiar revolutionara. Branson spune ca ales numele Virgin in timpul unei intalniri. "Intr-o seara, stateam la un

16 septembrie 2012

Dor De O Seara ... Magica, cu Magicianul Augustin! La Iasi Business Days (video + bonus)

IASI - BUSINESS DAYS, 3-4 OCTOMBRIE 2012, EDITIA A VIII-A!

Workshop De Antrenare A Atentiei cu Magicianul Augustin La Iasi Business Days, Cel Mai Mare Eveniment De Business Din Romania!


     Un workshop in PREMIERA in Romania, de dezvoltare a unor abilitati unice pe care le poti dobandi si folosi cu rezultate spectaculoase in relatiile si mediul tau, prezentat de magicianul Augustin.

Te-ai intrebat vreodata ce anume ti-a „furat ochii” si cum se face ca ai fost „convins”intr-o discutie?
• Esti curios sa stii prin care gesturi subtile se face abaterea atentiei unuia sau mai multor oameni ?
• Stii prin ce tehnici de iluzionism-bodylanguage poti influenta cursul unei negocieri?
• Stii cum sa „induci” mesaje subliminale interlocutorului prin gesturi pe care acesta nici nu le constientizeaza?
• Ai invatat in vreo facultate sau MBA cum sa descifrezi mesajele nonverbale si cum sa induci anumite mesaje?
• Te intereseaza cum poti sa influentezi din cateva gesturi o intreaga audienta?

      IMPORTANT!
     Pentru inscriere la workshop, confirmarea platii pentru participarea la Iasi Business Days este un pas este esential; apoi participantul acceseaza link-ul primit prin email si alege workshop-ul dorit din lista workshop-urilor!
     Pentru inscrieri la Iasi Business Days si obtinerea de bilete puteti merge aici. In plus puteti beneficia de un discount de 15%DOAR folosind codul ADI15 !
     De asemeni, puteti folosi discounturile de volum, in functie de numarul de bilete pe care doriti sa le achizitionati folosind urmatoarea grila:
   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

     ILUZIONISMUL este arta de a manipula atentia! Punct!
El nu se foloseste doar in spectocole, unde pare de-a dreptul vrajitorie, ci este folosit si de elitele diverselor profesii.Vei invata abilitati pe care le folosesc doar cei cu expertiza la nivel inalt (detectivi, keynote speakeri, actori, negociator si profesionisti, oficialitati publice, etc)

    BENEFICIILE participarii la acest workshop:
• Inveti tehnici si miscari unice, secrete pentru marea majoritate a oamenilor prin care vei face o mare diferenta in a obtine rezultate neasteptat de pozitive;
• Inveti sa faci ceea ce 98 % din oameni nu fac: „dezvoltarea atentiei simultane”;
• Inveti sa identifici ceea ce oamenii gandesc si cred ca nu poate fi descifrat;
• Iti insusesti cum sa atragi prin iluzionism atentia catre scopul pe care l-ai declarat prin intentia initiala ;
• Iti cresti in ritm accelerat nivelul de incredere si sarm in prezentarile in public.

     AVERTISMENT!
Acest workshop se adreseaza celor care sunt pe caleA succesului si doresc sa aiba avantaje de diferentiere exceptionale in evolutia profesionala!

     SFATURI SI RECOMANDARI:
Participantii care vor sa-si insuseasca abilitatile de iluzionism-bodylanguage in scopul manipularii celorlalti in sens negativ sunt sfatuiti sa se abtina sa participe.
Veniti pregatiti cu situatii concrete in care veti fi ajutati in mod practic sub indrumarea trainerului ,in sesiunea de exercitii!

   Iata-l pe Magicianul Augustin intr-o scurta interventie la European Retail Park, in Bacau:

   
   Pentru inscriere la workshop, confirmarea platii pentru participarea la Iasi Business Days este un pas este esential; apoi participantul acceseaza link-ul primit prin email si alege workshop-ul dorit din lista workshop-urilor!
  Pentru inscrieri la Iasi Business Days si obtinerea de bilete puteti merge aici. In plus puteti beneficia de un discount de 15%DOAR folosind codul ADI15 !
     De asemeni, puteti folosi discounturile de volum, in functie de numarul de bilete pe care doriti sa le achizitionati folosind urmatoarea grila:
   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

     BONUS:
Inscrie-te aici la Newsletterul magicianului Augustin si primesti 4 trucuri pe care sa le prezinti prietenilor!

sursa: Business Days

13 septembrie 2012

Din Nou, Mi-e Dor De Conferintele Business Days ... La Iasi, sau Efectul Butterfly!


     Dragi prieteni si cititori ai blogului Dor De Naivitate, poate credeti ca exagerez in ultima vreme cu acest eveniment extraordinar care este Business Days, dar va rog sa ma credeti, ca, pentru mine, importanta si beneficiile pe care le confera participarea, macar la o singura editie, cu toate conferintele, workshopurile si microsesiunile de networking, pe parcursul a doar doua zile, au un dublu impact:
  1. unul de asa-zis aparent " maraton", caci programul (pe care il puteti studia aici) ambelor zile incepe la orele 8:30 a.m. si se termina in jurul orelor 23:00, 23:30; 
  2. al doilea impact, confirma ceea ce in teoria haosului poarta numele de "efecul fluture" (buterfly effect). Conform Teoriei Haosului, mişcarea aripilor unui fluture intr-o parte a lumii poate provoca un taifun în alt punct al planetei. Transferat la experienta proprie, "efectul fluture" a inseamnat ca schimbarea acelui mic episod din viata mea, care a insemnat participarea la Brasov Business Days, mi-a schimbat cursul intregii existenţe. Si pot spune ca am cunoscut prin intermediul sesiunilor de networking, o duzina de prieteni si parteneri, care la randul lor pot afirma acelasi lucru!
      Imi propusese-m astazi sa va vorbesc despre modul de desfasurare al Conferintelor Business Days (vezi aici programul intreg). Dar numarul atat de mare de vorbitori precum si valoarea si prestanta pe care o au...m-a zapacit un pic...
In fine, in prima parte a zilei, in intervalul 9 - 13,00 aproximativ 60 de speakeri, reprezentand cam tot ce inseamna zona de afaceri: IT, management, HR, PR, Comunicare, educatie financiara si antreprenoriala, ofera participantilor in intervalul a aprox.10 min. succinte analize pertinente, estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii, idei si exemple motivationale care au ca scop mai degraba, posibilitatea de a invata cum sa eviti esecul, iar apoi .... posibilitatea de a invata, chiar din greseli, da la cei mai buni specialisti.
     Este evident ca numarul mare de speakeri nu permite decat scurte prezentari, dupa cum spune-am, dar marea majoritate a acestor subiecte sunt reluate si disecate in partea a doua a zilei, in cadrul work-shopurilor. Focusul workshop-urilor este axat pe INTERACTIVITATE  si pe dezvoltarea ABILITATILOR de care are nevoie oricine este in cautarea succesului. Iar acest lucru le face si mai atractive!

     Revenind la speakeri, a caror lista intreaga o puteti afla aici, nu ii voi enumera decat cativa pe care am avut ocazia sa ii cunosc personal, de la care am invatat ceva, si care ii pastrez in panoplia personala de modele. Asta nu inseamna ca valoarea celorlati este mai mica sau prezentarea lor este mai putin relevanta, dimpotriva. Pentru fiecare speaker prezent, recomandarile vin prin prisma realizarilor obtinute, si a experientei acumulate.


     Marius Ghenea, autor al primei carti de business - Antreprenoriat, business angel si "judecator" in Arena leilor, celebra emisiune tv pe teme de antreprenoriat;
     Andy Szekely, partener al echipei Business Days de la prima editie, probabil cel mai bun trainer, autor, coach şi public speaker, la momentul actual, initiatorul proiectului Serile AS dar si primului proiect de tip Boot Camp pentru dezvoltare personala si profesionala pentru adulti din Romania. De altfel Andy Szekely v-a conerentia pe 25 septembrie si in deschiderea Programului de training oferit de marele Bob Proctor, la Bucuresti intitulat,Thinking Into Results. Reinvent Yourself for Success!
 
      Florentin Banu, fost campion roman de badminton, autorul a doua mari afaceri de succes pe piata romaneasca: S.C. Joe I.B.C S.R.L. - mai tine-ti minte napolitanele Joe?(afacere incununata de succes cu care s-a efectuat vanzarea societatii catre Nestle, alt producator mondial din industria alimentara) si lantul de supermarket-uri S.C. Artima R.I.C. (firma ce a fost vanduta concernului polonez PEF Investment, in luna martie a anului 2005, devenind ulterior lantul de supermarket-uri „Carrefour”). La momentul actual, omul de afaceri timisorean se concentreaza, in prezent, pe sustinerea celor trei business-uri pe care le detine. Impreuna cu fratele sau, controleaza, prin intermediul grupului Banuinvest, trei afaceri – Banuconstruct (dezvoltarea si construirea de imobiliare in Timisoara), Banusport (un complex sportiv dezvoltat in Timisoara) si Interpart Production (afacere cu mase plastice si matrite, in special pentru industria auto).

      Eusebiu Burcas, parinte al educatiei finantelor personale din Romania, initiator al unor proiecte de succes in domeniul afacerilor online (www.kestionare.ro, www.salesjobs.ro). Eusebiu este constant preocupat de “dezvoltarea echipelor de marketing si vanzari din companiile romanesti“ dezvolta si livreaza programe de training de negocieri, vanzari consultative, marketing strategic, management de produs, s.a. Printre clientii sai se numara City Pharma, Beiersdorf, E.ON Gaz, EURO GSM, Relad Pharma, Safilar, Leo Burnett&Target.
     

     Gabriel Biris, considerat unul dintre cei mai buni lideri fiscali din tara, fiind focusat pe toate aspectele legate de impozitare. Editiile “Chambers Europe” si “PLC Which Lawyer”, in 2009, ii recunosc reputatia, declarandu-l “singurul lider fiscal roman”. In cadrul conferintei 4 de la Iasi, Gabriel Biris va pezenta drumul   De la o simpla idee la succes pe termen lung, iar in cadrul unui workshop va vorbi despre taxare si fiscalitate. Tot la Iasi Business Days, se v-a desfasura un eveniment satelit la Libraria Carturesti, unde dl.Biris isi v-a lansa cartea “Despre fiscalitate si competitivitate” si “Despre fiscalitate si bun simt”, considerata o lectura utila oricarui antreprenor sau manager din Romania.

    Lorand Soares-Szasz, Calin Iepure, Bogdan Comanescu, Florin Barhalescu - de la Iasi, Madalina Uceanu, Adrian Florea, Ciprian Stavar, Andrei Postoaca sunt doar cativa dintre oamenii minunati care vor fi la Iasi pe 3 - 4 Octombrie la Iasi Business Dayss, si care ne vor impartasi din experienta lor, din visele lor, din modul cum au facut de au reusit! Si  din atatea cate se vor spune si se vor intampla, nu cred sa plece cineva macar cu o idee sau lucru nou aflat pe care sa nu il testeze in afacerea proprie.
     Eu unul  personal, dupa doar un an de la participarea la  eveniment de la Brasov, nu pot spune decat MULTUMESC, celui care a avut initiativa acestei serii de evenimente nu utile, ci vitale, mediului de afaceri romanesc si tinerilor intreprinzatori!


                     MULTUMESC, domnule Laslo Pacso, inima si sufletul Business Days!
     

12 septembrie 2012

Dor De Un Interviu Cu ... 3 Miliardari: Mark Cuban, Steve Wynn si T. Boone Pickens



“Success leaves clues.” -- Anthony Robbins 

   America, pare sa confirme de la o zi la alta ca este tara in care American Dream(Visul American) nu e doar un vis, ci ramane tara in care oameni ca Jim Rohn, Brian Tracy, Benjamin Franklin, Anthony Robbins, Thomas Edison (ca sa numesc doar cativa) pot porni de la zero, si cu munca, disciplina si credinta in  puterile proprii au reusit! Au reusit sa aduca plus valoare altora si implicit si-au crescut valoarea proprie, devenind milionri sau multimilionari.
     Piers Morgan, a pornit de la slujba de jurnalist de teren, a lucrat apoi ca reporte, si in scurt timp a reusit sa devina primul tanar jurnalist al unui jurnal national,  The Sun's. A trecut apoi la televiziune, aparand ca  judecator showul american de televiziune America's Got Talent  alaturi de Brandy Norwood si David Hasselhoff la NBC
     Tot Morgan a fost castigatorul celebrului show The Apprentice, in 2008. In septembrie 2010, On 8 September 2010, CNN anunta ca Piers Morgan il v-a inlocui pe celebrul Larry King iar emisiunea Piers Morgan Tonight, a demarat la 17 January 2011. 
       
      La sfarsitul ultimei emisiuni, Morgan a facut un anunt-surpriza: pentru emisiunea din 13 septembrie de la 9 p.m. Eastern / 6 p.m. ora Pacificului, oficiul de gazda a emisiunii Piers Morgan Tonight v-a fi ocpat de catre nimeni altul, Anthony Robbins, care va avea ca invitati trei dintre prietenii săi apropiati - persoane care au inceput cu nimic si si-au construit companiile multimilionare astfel incat au reusit sa devina lideri in domeniile lor: Mark Cuban, T.Boone Pickens si Steve Wynn. 
    Cu greu ne-am putea imagina  trei lideri extraordinari adunati intr-un platou, intervievati de un al "gigant", care pornind cu pasi modesti, dar siguri, au reusit aa atinga un  succes imens!

     Steve Wynn - legenda din Las Vegas. Omul a cărui viziune de a reconstrui Las Vegasul, a  transformat acest orasel in cel mai placut si ravnit loc de joaca si divertisment din lume. Iar acest lucru  a inceput doar prin expansiunea unei caldiri 12 miliarde de dolari.
 "Steve Wynn a făcut mai mult pentru Nevada decat orice lider de afaceri din istoria Americii. El este omul care-si transforma visele in opere de arta. Las Vegasul este panza lui." - afirma

10 septembrie 2012

Dor De O Seara De ... Coaching! Cu Mihai Stanescu!

IASI - Business Days, 3-4 Octombrie 2012, editia a VIII-a!

Cel Mai Mare Eveniment De Business Din Romania, In Premiera La IASI!


      In cadrul Iasi Business Days, “Seara de Coaching cu Mihai Stanescu” este o intalnire informala de cel mai inalt nivel ce isi propune sa deschida un capitol special in dezvoltarea liderilor de business din Romania: transformarea lor si a organizatiilor in parteneri competitivi, de top, in intreaga lume. Aceasta transformare incepe cu cei care conduc business-ul, prin imbunatatirea accentuata a modelelor de comportament si de relationare, chiar in mediul lor specific.
    Indiferent daca ai nevoie de un “antrenament” personal sau profesional sau daca ai mai apelat la coaching, ori inca nu-ti este clar cum functioneaza acest mod de interactiune, participand la Iasi Business Days vei avea ocazia sa vezi cum stau lucrurile si sa inveti, in primul rand, despre tine, ghidat de unul dintre cei mai buni profesionisti in coaching din Romania. Este o experienta care te va ajuta sa gasesti raspunsul la orice fel de intrebari si sa ai rezultate pe care sa le simti imediat in viata ta, a business-ului pe care il conduci sau a companiei in care activezi.

     Cine este acest coach? Mihai Stanescu
      Mihai Stanescu este Absolvent al Facultatii de Psihologie cu specializarea in Psihologie Organizationala, urmand apoi Master-ul in Antropologie si Dezvoltare Comunitara (SNSPA). A participat deasemeni la diverse cursuri si formari in domeniile: coaching, mentoring, dezvoltare organizationala, consiliere organizationala, project management, strategic change management. 
     Mihai Stanescu este fondatorul companiei RoCoach, prima companie care furnizeaza servicii exclusive de coaching in Romania. Mihai are la activ peste 4.000 de ore de executive & business coaching, livrate catre clienti individuali, catre grupuri de oameni de afaceri si in special catre echipe de management ale companiilor romanesti si multinationale.
    In 2007 a avut onoarea de a primi premiul “Coach Of The Year”, prima distinctie de acest gen din Romania, ca recunoastere atat a contributiei sale in cresterea notorietatii coaching-ului in Romania, cat si a rezultatelor activitatii de coaching pentru liderii de business romani.

    Pentru inscrieri la Iasi Business Days si obtinerea de bilete puteti merge aici
In plus puteti beneficia de un discount de 15%DOAR folosind codul ADI15 !
     De asemeni, puteti folosi discounturile de volum, in functie de numarul de bilete pe care doriti sa le achizitionati folosind urmatoarea grila:
   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

     Va invit sa faceti cunostinta cu Mihai Stanescu, autorul Diminetilor de Coaching, prezentand avantajele pe care le are oricine participa la evenimentele Business Days! Aici prezentand seria de evenimente de la Timisoara.

8 septembrie 2012

Dor de un Miracol cenzurat ... GERMAN NEW MEDICINE (GNM) – Paradigma Medicală a Dr. Ryke Geerd Hamer (- II -)


A 3-a Revoluţie în Istoria Medicinei -Şoarecele şi Pisica

     La inceputul anului 2010, Caroline Markolin, Ph.D, facea cunoscute rezultatele miraculoase ale cercetarilor dr. Ryke Geerd Hamer, care au adus un noian de controverse in lumea medicala si nu numai!

     Esenţa celor 5 legi ale biologiei sau Noua Medicina Germana (German New Medicine) precum şi implicaţiile acestora, au fost ilustrate printr-un exemplu care a folosit un ... soarece şi o pisica!


      Lăsaţi un şoarece şi o pisică să îşi intersecteze drumurile. Pisica va observa o bucăţică de mâncare, dar şoarecele, pe de altă parte, observă o ameninţare mortală. Datorită determinării biologice, el începe să fugă imediat din faţa pericolului. Este firesc pentru oricine că în situaţii extreme, puteri nebănuite sunt puse în

5 septembrie 2012

IASI - Business Days, 3-4 Octombrie 2012, editia a VIII-a!

Cel Mai Mare Eveniment De Business Din Romania, In Premiera La IASI!

     Dupa cum va spune-am in postul de acum 2 zile, pe 3 si pe 4 Octombrie 2012, va avea loc la IASI a VII-a editie a seriei de evenimente Business Days. Am avut ocazia sa particip la editia a IV-a, la Brasov, iar de atunci, am urmarit, chiar daca nu direct, toate editiile care au urmat. 


     M-am regasit atat de mult in acest gen de evenimente, si am avut atat de multe de invatat, incat acum, in avampremiera editiei a VIII-a  IASI Business Days, am hotarat sa descriu in amanunt ce beneficii poti avea participand la evenimentele Business Days, ce sunt evenimentele Business Days, cum sunt structurate, cui se adreseaza si de ce sunt atat de iubite si au capatat o asa de mare popularitate si interes, statistici la editiile anterioare!

Asadar...ce sunt Evenimentele Business Days?

     Evenimentele Business Days sunt produs organizat de Adesco (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii si Comunicare On-Line) cu scopul de a dinamiza mediul de afaceri si sunt centrate pe subiecte de interes legate de antreprenoriat si managemen. Acest tip de evenimente, ofera antreprenorilor si managerilor din companiile romanesti:
  • idei inspirationale, exemple motivationale,
  • analize pertinente,
  • estimari ale trendurilor viitoare in diverse domenii,
  • business networking de cea mai buna calitate,
  • posibilitatea de a invata da la cei mai buni specialisti
  • posibilitatea de a identifica noi oportunitati, de a gasi potentiali parteneri de afaceri si colaboratori.
     Scopul organizatiei Adesco, si al dezvoltarii acestui proiect - Evenimentele Business Days este acela de a ajuta la crearea unei culturi antreprenoriale de succes in Romania!   
     Evenimentele Business Days sunt concepute in jurul ideii de a crea oportunitati de business networking si sunt astfel proiectate sa ofere pe durata celor 2 zile, maximum de beneficii pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participanti, parteneri si speakeri.

     Din cei 60 de vorbitori care vor fi prezenti, voi enumera aleator doar cativa, fara  intentia de a leza notorietatea si valoarea celorlalti:
Adela Jansen (BRD)                               Mihai Stanescu (RoCoach)
Adrian Florea (Trend Consult)                Florentin Banu (Banu Invest)
Eusebiu Burcash                                     Dragos Popescu (Diagma)
Madalina uceanu (Career Advisor)         Frederic Lasnier (Pentalog)
Gabriel Manolache (Toyota Iasi)             Ivan Patzaichin (Rowmania)
Dragos Paval (Dedeman)                       Lorand Soares-Szasz (Coaching4you)
Florin Barhalescu (Icar Tours)                Florin Campeanu ((Rentrop&Straton)
Gabriel Biris (Biris Goran)                      Marius Ghenea (Business Angel) 
si multi altii...

     Pentru inscrieri si obtinerea de bilete puteti merge aici, si in plus puteti beneficia de un discount de 15%DOAR folosind codul ADI15 !

     De asemeni, puteti folosi discounturile de volum, in functie de numarul de bilete pe care doriti sa le achizitionati folosind urmatoarea grila:

   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

     In zilele urmatoare voi continua descrierea seriei de evenimente Business Days, si voi initia si un CONCURS prin care voi oferi unul sau doua tichete GRATUITE full Acces!!!

     Locatia de organizare a evenimentului: Palas Iasi – Str. Palas, Nr. 5C – Iasi









3 septembrie 2012

Dor De Un Eveniment De Afaceri! Dor de ... Business Days la Iasi. Pe 3-4 Octombrie La Complexul Palas Mall

Cel Mai Mare Eveniment De Business Din Romania, Business Days, Editia A-VIII-A, Se Va Desfasura La Iasi, Pe 3-4 Octombrie La Complexul Palas Mall



     In urma cu aproximativ un an de zile, am participat la un eveniment care mi-a schimbat complet modul de a gandi si de a privi afacerile. Mai mult, am avut ocazia sa cunosc, sa invat de la cei mai buni si sa interactionez cu cei mai buni specialisti: Marius Ghenea, Andy SzekelyDr.ing. Florin Munteanu, Bogdan Comanescu, Adrian Florea, Ivan Patzaichin si multi, foarte multi oameni de afaceri, speakeri si oratori motivationali.
     Nu va spun ca, desi eram fericit ca ma numar printre participanti, am fost un pic  suparat si "invidios" pe organizatorii acestor suite de evenimente, ADESCO,  pentru faptul ca deja ma aflam la editia a IV-a, inca doua evenimente erau programate, dar nici unul nu includea IASUL!!!
    Dar, asta e, mi-am zis, TREBUIE sa ajunga si la IASI! Si iata, ca va ajunge!!!


     Acum cateva zile in urma, cand am aflat oficial, ca s-a semnat contractul pentru desfasurarea celei de-a VIII-a editii a Conferintelor Business Days la Iasi, si ca desfasurarea acestora v-a avea loc la Complexul Palas Mall, cel mai modern ansamblu arhitectural deschis in luna iunie, imi venea sa sar in sus de bucurie!!!
     Va spun in cateva cuvinte cum a fost pentru a va starni curiozitatea si interesul sa nu ratati ocazia!
     Pe langa subiectele de larg interes de antreprenoriat si management ce au fost dezbatute in cadrul conferintelor, a workshopurilor interactive de unde nu a plecat nimeni, fara sa fi invatat ceva util, de un deosebit interes s-au bucurat sesiunile de Business Networking organizate in scopul dezvoltarii spiritului ASOCIATIV.

     Regula de aur in Business Networking (BN) e simpla: “oamenii fac afaceri si recomandari cu si despre oamenii pe care-i cunosc, ii plac si in care au incredere.



      Pentru mine personal, a fost o oportunitate pentru a face noi conexiuni si relatii cu oameni din domenii care altfel mi-ar fi luat multa vreme sa-i cunosc, sa identific noi oportunitati, strategii si abordari in afaceri si cel mai important... sa fac follow-up si sa fac schimb de carti de vizita cu marea majoritate a participantilor(un capital informativ imens de valoros!).
      Calificativul final: 10++ 

*****

     In zilele urmatoare voi reveni cu noutati privind modul cum vor putea  participa la Iasi Business Days toti cei care vor sa-si asocieze numele sau brandul cu acest eveniment deosebit si, unic in Romania. Si ma refer aici la toti cei care vor sa participe ca invitati, colaboratori sau sponsori.
     Un lucru pe care l-am perceput prin participarea la acest eveniment vreau sa il mai subliniez, si anume ca, Evenimentele Business Days sunt astfel proiectate ca pe durata celor 2 zile sa ofere maximum de beneficii pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participanti, parteneri, speakeri.

UPDATE:
      Pentru inscrieri la Iasi Business Days si obtinerea de bilete puteti merge aici
In plus puteti beneficia de un discount de 15%DOAR folosind codul ADI15 !
     De asemeni, puteti folosi discounturile de volum, in functie de numarul de bilete pe care doriti sa le achizitionati folosind urmatoarea grila:
   - intre 2 si 5 tichete - 20% discount pe baza codului ADI20
   - intre 6 si 10 tichete - 25% discount pe baza codului ADI25
   - peste 11 tichete - 30% discount le baza codului ADI30 !!!

27 august 2012

Dor De Primul Om ... pe Luna, Neil Armstrong! - video

Cinci Lectii De Leadership Din Viata lui Neil Armstrong!

"I believe that every human has a finite number of heartbeats. I don't intend to waste any of mine running around doing exercises." ~ Neil Armstrong
     Acum doua zile (25.08.2012), astronautul american Neil Armstrong, primul om care a pasit pe Lună, a murit la vârsta de 82 de ani din cauza unor complicaţii după o operaţie cardiovasculară. Acest adevărat erou american, cum l-a numit presedintele Obama, a ajuns pe Lună la bordul modulului Eagle în iulie 1969  la bordul navetei Apollo 11, impreuna cu colegul său Buzz Aldrin şi şi-a asigurat locul în istorie declarând, când păşit prima dată pe Lună a rostit cuvintele: "Este un pas mic pentru om, un salt uriaş pentru omenire"(This is one small step for a man, one giant leap for mankind)

     Citind povestea lui Armstrong, esti inclinat sa afirmi ca ai dat peste paginile unui roman de aventuri: afli cum si-a câștigat permisul de pilot de zbor la varsta de 15 ani, cum a zburat in decursul a 78 de misiuni în timpul războiul din Coreea ca pilot de vanatoare al Marinei, cum a testat si a pilotat avioane experimentale si rachete, care au zburat la aproape de marginea spatiului, la altitudini de peste 200.000 de metri, și cum a comandat misiunea Apollo 11 in spațiu devenind astfel, primul om care a   pasit pe lună.


   
     Totusi, in ciuda realizărilor sale marete, Neil Armstrong a fost un om umil, care si-a trait viata normal si nu a căutat să profite de pe urma realizarilor sale si sa le transforme in faima si avere.
Dupa ce sa retras de la NASA în 1971, Armstrong invata  ingineria la Universitatea Purdue si lucreaza in mai multe întreprinderi. Acest mod de abordare a vietii este in evident contrast cu ceea se astepta lumea de la un astronaut celebru.
     Într-un interviu acordat lui Alex Mailley, CEO la CPA Australia,  cu putin timp in urma, intitulat An Audience with Neil ArmstrongNeil Armstrong povesteste fragmente din viața și experiența pe care a avut-o călătorind in marea lui "aventura" catre Luna. Interviul, pe care il puteti urmari in intregime aici, constituie  o adevarata comoară impartasita de înțelepciune si leadership!

     Din acest interviu, am extras cinci lecții de leadership pe care am considerat necesar sa le

25 august 2012

Dor De Un ... StartUp In Antreprenoriat! The Lean LaunchPad (EP245)

How to Build a StartUp ( Cum sa Construiesti un StartUp) -video

Vrei Sa Devii Antreprenor Si Nu Stii Cum Sa Incepi? Pe 14 Septembrie 2012, Suna Clopotelul Si Pentru Tine!                                                                              


"Startup is an organization formed to search for a repeatable and scalable business model”                                      - Steve Blank

     Cu putin timp in urma aflam de o initiativa laudabila a deja consacratului Padre of Romain Antrepreneurs  - Marius Ghenea, si a altui consultant si trainer de valoare, Dragos Popescu, si anume, un produs educational de tip Business Game, intitulat Business Drive, un produs structurat pe o durata de 5 zile, conceput pentru a ajuta participantii sa-si dezvolte si sa-si exerseze cunostintele si abilitatile manageriale.

     Daca vrei sa afli si sa inveti instrumentele cheie si pasii necesari  pentru a construi un startup de succes (sau cel puțin pentru a reduce riscul de eșec), inscrie-te la cursul on-line How to Build a StartUp - The Lean LaunchPadcare v-a incepe pe 14 Septembrie, si se desfasoara prin intermediul platformei Udacity

     Cursul  v-a fi sustinut de Steve Blank, un antreprenor "incercat" de la Silicon Valley. De-a lungul unei cariere de 21 de ani, Steve Blank a si esuat, dar in cele mai multe cazuri a reusit, construind 8 startup-uri de succes, incluzand cateva cu un IPO major. (IPO - Initial Public Offering, tip de investitii cu un risc foarte mare



     Dupa ce de-a lungul vremii, Steve a invatat si a experimentat o sumedenie de lucruri, ultimii zece ani, si i-a petrecut predand si tinand cursuri deschise antreprenorilor din toata lumea.


Steve Blank este autor a două cărți celebre despre spiritul antreprenorial, The Four Steps to the Epiphany Cei patru pași ai initierii(unei afaceri, n.a.), si o a doua, nou aparuta in acest an - The Startup Owner's Manual 



Steve preda antreprenoriatul la Udacity, Stanford, Berkeley, Columbia, precum si la alte universități importante din întreaga lume. El a fost numit  "Master of Innovation"  de catre Harvard Business Review   si este un consultant pentru mulți antreprenori de succes. 



Ce vei invata din acest curs?
     Vei învăța pasii-cheie ai procesului de dezvoltare a clienților: cum să identifici si sa castigi primii clienți pentru produsul tau, si cum să analizezi, să evaluezi si sa te folosesti de feedback-ul lor pentru a-ti face produsul, marketingul  si de modelul de afaceri mult mai puternic. 

     Inscrierea este GRATUITA, si se face dand click aici.

     Toate cursurile de pe Udacity sunt GRATUITE, iar la finalul absolvirii vei primi si un Certificat Oficial Udacity care arata de felul acesta


     Pentru Inscrierea si aflarea tuturor cursurilor disponibile in mod gratuit pe Udacity accesati aici. Inscrierea la cursurile Udacity nu presupune altceva decat crearea unui cont cu un nume si o parola, sau direct de pe contul de Facebook. 

     Iata si continutul cursurilor ce vor fi studiate:


  • Curs 1: What We Now Know


    Why startups are not smaller versions of large companies

  • Curs 2: Business Models and Customer Development


    How to articulate and test hypotheses

  • Curs 3: Value Proposition


    How do you find your minimum viable product?

  • Curs 4: Customer Segments


    How do you find your customer archetype?

  • Curs 5: Channels


    How does your product gets to customers?

  • Curs 6: Customer Relations


    How do you get, keep and grow customers?

  • Curs 7: Revenue Models


    How do you make your money?

  • Curs 8: Partners


    Who are your partners and suppliers?

  • Curs 9: Resources, Activities and Costs


    What is most important for the business?
   

 Mult SUCCES!