31 august 2015

Dr Wayne Dyer - Ultimul Mesaj ...(video)

In cursul diminetii, am aflat ca Dr. Wayne Dyer, una dintre personalitatile care m-au cucerit de la primul contact, a fost chemat sa adauge valoare si in alte lumi. 

Auzeam pentru prima oara de Dr. Dyer, in primavara lui 2011, cand un prieten mi-a recomandat filmul documentar The Schift (Schimbarea). De la primele acorduri de fundal ce acompaniau vocea Dr Wayne Dyer si pana la fiecare detaliu al naratiunii, am simtit ca acel personaj avea sa devina mai mult decat psihologul, educatorul și scriitor american, care era... Avea sa devina

28 august 2015

Cele 10 Citate Favorite ale lui Sir Richard Branson


"Ideile sunt responsabile pentru progresul si prosperitatea umanitatii - fara ele, si acum am trai in timpurile preistorice, in pesteri. Nici o idee nu este prea mica, si fiecare idee are potentialul de a schimba lumea; asta o sim cu totii prea bine!" - Sir Richard Branson  

"Am inceput compania Virgin," spune Branson, "de la o simpla idee, care a condus la aparitia mai multor idei care au crescut, pentru a promova, la randu-le, alte idei pe diverse piete, Daca nu am fi crezut in ideea noastra

8 august 2015

Vacuitatea este esența realității. Video - Interviu realizat de Matei Georgescu cu Vincent Keisen Vuillemin si Andrei Dorobanțu


"În fiecare moment al istoriei umanității ne-a urmărit o întrebare. Marea întrebare, total abstractă dar profundă este: 'De ce există ceva când ar putea să nu existe nimic?'" - Mario Sergio Cortella - începutul filmului "Sinele Suprem"
Am auzit pentru prima data de principiul vacuitatii in cartea „Slefuitorul de diamante(The Diamond Cutter) – Invatatura budista despre succesul in afaceri si in viata” scrisa de Geshe Michael Roach. Aveam sa aflu ca acest principiu este unul dintre cele mai prețioase învățături din tot sistemul invataturilor ZEN! Daca ințelegi corect acest principiu, îți poți schimba radical în bine viața și afacerea ta.

6 august 2015

6 lucruri pe care oamenii de succes le au in comun si pe care ti le poti insusi si TU


Profesorul Stanford Jeffrey Pfeffer a analizat biografiile unor oameni de succes printre care și președinți americani, intr-o carte tradusa si in romana, intitulata "Resursele umane in ecuatia profitului",  și a identificat 6 trăsături ale succesului

In aceasta carte, Jeffrey Pfeffer a subliniat că a făcut mai mult decât să noteze toate calitățile pe care le au oamenii de succes: el a depus eforturi pentru a găsi trăsăturile oamenilor de succes care le lipsesc oamenilor mai puțin puternici și care au realizat mai puține lucruri.

Iată așadar 6 lucruri pe care la au în comun oamenii de succes:

26 iulie 2015

11 Sfaturi de la Roman Abramovich - un miliardar de succes, pentru a deveni si TU un om de succes si o scurta biografie

Roman Abramovici, 48 de ani, şi-a declarat pentru prima oară în martie 2011 impresionanta sa avere. 

85 milioane de euro în 22 de conturi bancare, 30 milioane de euro în acţiuni şi 16 reşedinţe, cele mai importante fiind: 

4 iulie 2015

Ajutat-l pe Luca!


Viaţa unui copil din Târgu Frumos, Iasi depinde de bunăvoinţa dumneavoastra. Puteţi să-l salvaţi de la moarte cu o faptă bună, o donaţie mai mică sau mai mare de bani, în funcţie de posibilităţi. 
La doar cinci ani Luca Deleanu a aflat că nu se mai poate juca acasă lături de părinţii lui ci trebuie să stea internat în spitale urâte pentru tratamente chinuitoare. Asta deoarece în urma unui banal control oftalmologic s-a descoperit că suferă de o formă severă de cancer.

Medicii nu i-au dat nici o şansă în România dar speranţele vin de la o

29 iunie 2015

Project Soli de la Google! Cel mai revolutionar proiect Google!


Proiectul „Soli Google”, dezvoltat de  Google’s Advanced Technology and Project (ATAP) reprezintă o nouă tehnologie radar, un senzor de interacțiune care poate capta „propunerile” făcute de mișcarea degetelor, până la 10.000 de cadre/mișcări pe secundă. Este ceva ce nu a mai fost făcut înainte…

O tehnologie atât de uimitoare care ar putea funcționa pe orice dispozitiv (dotat cu acest sistem), fără să fie nevoie să-l atingi.


Aproximativ de mărimea unui cip de calculator mic, această tehnologie poate transforma mâna într-o mașină virtuală de apelare, pentru a controla ceva la fel de lumesc ca… volumul unui difuzor, sau ecranul touchpad al unui SmartWatch sau smartphone.
traducere și adaptare Mădălina C. Diaconu

7 iunie 2015

The 50 New Rules of Work, by Robin Sharma

By Robin Sharma
Author of the #1 bestseller The Leader Who Had No Title
The global economy is in a state of acute disruption. Competition has never been more fierce. Consumers have never been so well-informed and loudly demanding. And what worked yesterday just might be obsolete today.
But this time is also a great time, for the astonishing few who are ready to show leadership. Leaders are at their absolute best during messy cycles versus during the easy ones. And messy cycles bring with them gorgeous opportunities.
As I sit quietly on this airplane at 40,000 feet, away from the rallying cries of a wired world filled with endless interruptions, I’ve distilled what I’ve been sharing in my presentations to clients across the planet over the past months, from Kuwait and Dubai to Paris, London and Dusseldorf.
Here are 50 powerful rules to amp up your game so this business cycle is one of your best business cycles yet.
The 50 New Rules of Work
  1. You are not just paid to work. You are paid to be uncomfortable – and to pursue projects that scare you.
  2. Take care of your relationships and the money will take care of itself.
  3. Lead you first. You can’t help others reach for their highest potential until you’re in the process of reaching for yours.
  4. To double your income, triple your rate of learning.
  5. While victims condemn change, leaders grow inspired by change.
  6. Small daily improvements over time create stunning results.
  7. Surround yourself with people courageous enough to speak truthfully about what’s best for your organization and the customers you serve.
  8. Don’t fall in love with your press releases.
  9. Every moment in front of a customer is a moment of truth (to either show you live by the values you profess – or you don’t).
  10. Copying what your competition is doing just leads to being second best.
  11. Become obsessed with the user experience such that every touchpoint of doing business with you leaves people speechless. No, breathless.
  12. If you’re in business, you’re in show business. The moment you get to work, you’re on stage. Give us the performance of your life.
  13. Be a Master of Your Craft. And practice + practice + practice.
  14. Get fit like Madonna.
  15. Read magazines you don’t usually read. Talk to people who you don’t usually speak to. Go to places you don’t commonly visit. Disrupt your thinking so it stays fresh + hungry + brilliant.
  16. Remember that what makes a great business – in part – are the seemingly insignificant details. Obsess over them.
  17. Good enough just isn’t good enough.
  18. Brilliant things happen when you go the extra mile for every single customer.
  19. An addiction to distraction is the death of creative production. Enough said.
  20. If you’re not failing regularly, you’re definitely not making much progress.
  21. Lift your teammates up versus tear your teammates down. Anyone can be a critic. What takes guts is to see the best in people.
  22. Remember that a critic is a dreamer gone scared.
  23. Leadership’s no longer about position. Now, it’s about passion. And having an impact through the genius-level work that you do.
  24. The bigger the dream, the more important the team.
  25. If you’re not thinking for yourself, you’re following – not leading.
  26. Work hard. But build an exceptional family life. What’s the point of reaching the mountaintop but getting there alone.
  27. The job of the leader is to develop more leaders.
  28. The antidote to deep change is daily learning. Investing in your professional and personal development is the smartest investment you can make. Period.
  29. Smile. It makes a difference.
  30. Say “please” and “thank you”. It makes a difference.
  31. Shift from doing mindless toil to doing valuable work.
  32. Remember that a job is only just a job if all you see it as is a job.
  33. Don’t do your best work for the applause it generates but for the personal pride it delivers.
  34. The only standard worth reaching for is BIW (Best in World).
  35. In the new world of business, everyone works in Human Resources.
  36. In the new world of business, everyone’s part of the leadership team.
  37. Words can inspire. And words can destroy. Choose yours well.
  38. You become your excuses.
  39. You’ll get your game-changing ideas away from the office versus in the middle of work. Make time for solitude. Creativity needs the space to present itself.
  40. The people who gossip about others when they are not around are the people who will gossip about you when you’re not around.
  41. It could take you 30 years to build a great reputation and 30 seconds of bad judgment to lose it.
  42. The client is always watching.
  43. The way you do one thing defines the way you’ll do everything. Every act matters.
  44. To be radically optimistic isn’t soft. It’s hard. Crankiness is easy.
  45. People want to be inspired to pursue a vision. It’s your job to give it to them.
  46. Every visionary was initially called crazy.
  47. The purpose of work is to help people. The other rewards are inevitable by-products of this singular focus.
  48. Remember that the things that get scheduled are the things that get done.
  49. Keep promises and be impeccable with your word. People buy more than just your products and services. They invest in your credibility.
  50. Lead Without a Title.

Keep Leading Without A Title.
I encourage you to share + discuss + debate these with your team and throughout your organization. Within a quick period of time, you’ll see some fantastic results.
Keep Leading Without A Title.

31 mai 2015

Caracterul perfectiunii



Un gând de duminică, pe care l-am citit adineauri in cartea lui Jim Bagnola, "De profesie OM" şi care mi-a adus aminte de statuia lui David .... 

Mi-a placut atât de mult, incât mi-am spus sa il impart şi cu tine. Sper să îţi placă:
"Nu a avea si a te odihni, ci a creste si a deveni sta in caracterul perfectiunii." ~ Matthew Arnold, poet britanic

Mi-ar place sa aflu ce ti-a venit prima data in minte cand l-ai citit? :) Scrie-mi mai jos, printr-un scurt comentariu!

Multumesc!

20 mai 2015

21 de diferente intre training si dezvoltare


Societatea Americana de Training si Dezvoltare afirma ca mediul de afaceri din SUA cheltuieste mai mult de 170 de miliarde de dolari pe programe adresate dezvoltarii abilitatilor de leadership si ca in general aceste sume sunt folosite pentru “ Leadership Training “. Iata insa care este problema cu acest tip de programe: leaderii nu se antreneaza ci se dezvolta ! Este o distinctie importanta, neconstientizata din pacate de multi. In ciuda acestui fapt, training-ul adresat leadership-ului este inca prezent si luat in

19 mai 2015

O poveste cu o doamna...(La ce ma ajuta sa mai citesc carti???)

Un articol scris de Constantin Pavel pe 4 iunie 3013



"Cu cateva ore in urma am trait o intamplare pe care mi-am dorit imediat sa o impartasesc cu dvs., pentru ca ascunde in ea un exemplu atat de puternic incat ar fi pacat sa se piarda in ceata amintirilor mele.

In timpul unei intalniri de prezentare a afacerii SELF COACH, pe care am avut-o cu o doamna care trecuse de 50 de ani, mi s-au pus urmatoarele intrebari: “Pai de ce sa mai citesc carti? La ce ma ajuta? Ma scot cartile din foame?”

Initial am fost tentat sa spun ca „Da, cartile va pot scoate din foame!”, dar mai apoi mi-am dat seama ca n-as fi spus chiar un adevar. Asa ca i-am

19 aprilie 2015

Bloggeri din toata blogosfera, uniti-va! Participati la competitia BlogSpring 2015 si castigati...


Bloggeri din toata blogosfera, uniti-va!

BlogAwards organizeaza, in parteneriat media cu Blogatu.ro, competitia BlogSpring 2015, campanie cu premii totale in valoare de peste 10000 lei, ale carei sponsori sunt: QuickMobile, AeroTravel, Allview, Dwyn, Vivat Familia, DexterSEO.

Competitia BlogSpring 2015 se desfasoara conform urmatorului calendar:

26 martie 2015

IQ sau EQ? Adevărata măsură a inteligenţei


Este foarte interesant că, deşi au diplome echivalente ca valoare, unii se tîrăsc în slujbe umile, în timp ce alţii fac salturi impresionante în drumul lor către succes. Cum se explică faptul că unii care dovedeau în copilărie o inteligenţă vie şi promiteau foarte mult, au eşuat pînă la urmă în mediocritate, iar alţii, care nu se distingeau prin nimic deosebit, au reuşit în viaţă? De ce sînt cupluri care se ceartă şi apoi se despart, şi perechi care, deşi se mai confruntă cu tensiuni, nu se destramă şi chiar sînt fericite? 

Răspunsul la toate aceste întrebări ţine cont de faptul că noi “decidem şi

13 martie 2015

Portretul pasarii care nu e, de Claude Aveline


Portretul pasarii care nu e ... 
de Claude Aveline


Iata portretul Pasarii-Care-Nu-E.

Nu e vina ei ca cel care le face pe toate

A uitat sa o faca.

Seamana cu multe pasari, fiindca vietuitoarele

Inovatia si excelenta „trec pragul” viitorului in afaceri la Timisoara Business Days 2015


  • Tu stii ce-i inspira pe antreprenori, cand pun bazele unor afaceri de succes? 
  • Stii care sunt tendintele in business in 2015? 
  • Esti la curent cu tehnologiile care iti aduc viitorul mai aproape si il fac "mai accesibil"? 
  • Vrei sa fii un manager "la standarde europene"? 
  • Stii cat trebuie sa investeasca un angajat pentru a fi "pe val"? 
In 31 martie si 1 aprilie 2015 cel mai mare eveniment de business din Romania, Business Days vine la Timsioara, locul in care va celebra 5 ani

12 martie 2015

Vorbele tale decorează inimi - Atelier de comunicare și public speaking cu ORLANDO PETRICEANU la IASI, 3,4,5 Aprilie 2015



„Alter Ego a fost de departe cea mai puternică și mai modelatoare experiență trăită de mine până acum. Mult mai mult decât un workshop de perfecționare a discursului public, Alter Ego este o experiență unică de autocunoaștere profundă.”
Workshop-ul ALTER EGO - unul dintre cele mai bune si solicitate ateliere de comunicare si public speaking din Romania, creat de Orlando Petriceanu ajunge, in sfarsit, si la Iasi! 

Când ești cu adevărat pe scenă - toți ochii sunt pe tine, iar tu intuiești înaintea lui, înaintea publicului ce va să fie. 

Pentru acest lucru ai nevoie de „nesimțire”, de detașare. Nu contează ce gândesc ei despre tine. Dă-le tu de gândit! Ține-i în transă. Tu ești tu în

8 martie 2015

Cercul poeţilor dispăruţi (Dead Poets Society) 1989

Filmul pe care vi-l recomand astazi, Cercul poeţilor dispăruţi (Dead Poets Society) 1989 il prezinta pe John Keating - un profesor de literatură non-conformist (Robin Williams) care isi inspira elevii sa iubeasca poezia si sa isi traiasca clipa si să dea frâu liber pasiunilor.
La început timoraţi şi obişnuiţi să respecte regulile rigide care le ordonează viaţa la şcoală şi acasă, băieţii sunt reticenţi la cerinţele acestui profesor excentric care îi împinge să rupă din manuale paginile cu comentarii stupide sau să se urce pe bănci ca să privească viaţa din alt unghi... 


Si asta pornind de la dictonul Trăieşte clipa! Trăieşte ziua! Trăieşte o viaţă extraordinară!

Click pe afișul filmului, pentru a viziona întreg filmul subtitrat!

 

7 martie 2015

Exercițiu de 8 Martie pentru bărbați

Articol scris de Andy Szekely



Măi, bărbate,

Fă un exerciţiu de 8 Martie…

Nu mă refer să cumperi cadouri sau să te dai peste cap cu surprize neaşteptate pentru femeile din viaţa ta (deşi, ai putea să faci şi asta şi probabil că ar fi o idee foarte bună. :) )


Îţi sugerez, însă, altceva:


Pune mâna pe o foaie şi ceva de scris şi fă o listă cu cele mai importante femei din viaţa ta.

Or fi 5…? Or fi 10…?

Când faci lista, lasă cam 3 rânduri spaţiu liber sub fiecare nume, ca să poţi să scrii ceva.

După ce ai făcut lista, scrie sub fiecare nume câteva cuvinte de recunoştinţă.

Scrie de ce eşti recunoscător că această femeie este în viaţa ta.

Apoi, pune mâna pe telefon şi ia legătura cu fiecare dintre femeile pe care le-ai pus pe listă şi urează-le de 8 martie ce-ţi vine…

O să-ţi vină să le urezi ceva frumos şi din inimă, pentru că tocmai ai încărcat cu energia recunoştinţei acele rânduri scriindu-le pe foaie…

Atât!

Te asigur că aceste minunate făpturi intuitive, femeile, îşi vor da seama din tonul vocii tale că ceea ce spui este pe bune.

Să îţi fie cu folos, măi, bărbate!

Inspiratie,
Andy

P.S: Dacă eşti femeie şi ai citit până la capăt, îţi spun doar atât:

Mulţumesc, în numele tuturor bărbaţilor, pentru că NE EXIŞTI!

Te iubim pentru cine NE EŞTI!

Îţi suntem recunoscători pentru cum NE ÎNVEŢI să fim mai mult noi înşine!

TE IUBIM!

La mulţi ani, de 8 martie!

Află cum poți comunica tot ceea ce simţi astfel încât să fie pe înţelesul tuturor urmărind în ordin materialele din pachetul special de 8 martie (NOT) for women Only !. (în total, 2 carti, 4 cd-uri audio şi 2 booklet-uri):


* toate taxele sunt incluse


"COMUNICĂ, INFLUENŢEAZĂ, CONVINGE"

o carte practică despre persuasiune
Preț de listă: 49 lei


"Comunică, Influenţează, Convinge" este o carte parctică despre ştiinţa şi arta persuasiunii.


Ea a fost scrisă cu două obiective:

1. Să iţi ofere o trusă de scule completă, cu tot ce ai nevoie să ştii ca să ai succes în vânzări, negocieri, managementul echipelor, comunicare socială şi chiar relaţii de familie.
2. Să te incite să iţi doreşti să aprofundezi acest domeniu, al persuasiunii, care este, de fapt, abilitatea nr. 1 a liderilor!

Liderii ştiu să folosească persuasiunea pentru a-şi ghida interlocutorii, astfel incât acestia să ajungă singuri la propriile concluzii.

Ei folosesc cu măiestrie arta de a pune întrebări astfel încât să identifice rapid care sunt nevoile de bază si să livreze ceea ce înterlocutorii au realmente nevoie.

Toate cele 96 de idei si strategii de înfluenţare cu integritate prezente în carte, au fost atent selectate şi asezate într-un SISTEM complet de învăţare, un adevărat instrument puternic ce iţi oferă tot ce ai nevoie să ştii despre persuasiune ca să obţii succesul pe care îl meriţi!

Cartea înglobează o serie de ocupaţii: vânzări, negociere, networking, public speaking, management si delegare, marketing si advertising, scriere comercială si beletristică, consultantă si coaching, parentalitate si educaţie

Ce poate face pentru tine acest sistem este de-a dreptul extraordinar !?
• te poate ajuta să citesti dintr-o privire limbajul nonverbal al celorlalţi
• îţi poţi da seama când te afli într-o relaţie sănătoasă sau nu
• îti poţi selecta pe baze stiinţifice clienţii, furnizorii si viitorii colegi
• poţi construi strategic, cu orizont de 2-3 ani, relaţii de parteneriat
• ştii cum să iţi autoevaluezi progresul ca lider si bun negociator
• ştii să te pregătesti pentru întâlniri cu mize mari
• ştii clar cum se fac prezentările argumentate şi convingătoare
• înţelegi ce întrebări îşi pune interlocutorul şi poţi răspunde la acele întrebări
• ştii să rezolvi elegant obiecţii şi să comunici cu scepticii în mod elegant
• înţelegi noţiunea de manipulare şi ştii cum să te fereşti
• îţi construiesti propriile criterii de înfluenţare ca să te menţii in zona etica
• înveţi să comunici cu tine însuţi, să te motivezi şi să iţi gestionezi bine energia

Ce spun primii cititori:
Chiar dacă aveam mulţi ani de practică în afaceri, nu am zăbovit să analizez dacă deţineam cât mai multe informaţii relevante și „trucuri permise” pentru a obţine ceea ce doream într-o negociere. Acum, aplicând modelul de persuasiune, știu sigur că nu îmi scapă nimic important și mă simt mult mai puternică. Chiar și dacă aș avea doar avantajul că astfel, stima de sine mi se întărește și tot aș fi câștigătoare. Practic, însă obţin mult mai mult, anume rezultatul dorit, într-un mod elegant, etic și ușor.” Silvia Sîrb - Business consultant

Este o hartă complexă și completă a negocierii, ce te ajută să îţi stabilești punctul de plecare, punctul de sosire, drumul ecologic și acţiunile necesare atingerii obiectivului. Ai în mână o busolă ce-ţi arată exact pasul următor, tot ce ai de făcut e să devii conștient unde te afli pe hartă în fiecare moment și să parcurgi drumul până la capăt.” Laszlo Fodor – Antreprenor


INTELIGENŢA EMOŢIONALĂ
2 CD-uri plus booklet 

(produs ne-lansat, disponibil exclusiv în ofertă!)
Preț de listă: 65 de lei

Probabil ai auzit de termenul ”inteligență emoțională”. Probabil acesta este și motivul pentru care citeşti acest review: vrei să aprofundezi termenul și, mai mult de-atât, vrei să-ţi măreşti EQ-ul, adică nivelul de inteligență emoțională!

Acesta e un motiv suficient de puternic care mă determină, pe mine, să vin în ajutorul tău cu informații importante despre acest subiect:

În acest material, eu, Andy Szekely, şi cu Adrian Răulea - trainer şi coach în domeniul inteligenţei emoţionale, îţi vorbim despre întreg procesul de consolidare al inteligenţei emoţionale.

Printre altele, îți recomand să nu ratezi interviul pe care Adrian mi l-a acordat, în exclusivitate, deoarece, ascultându-l, vei afla care este legătura dintre emoții, fiziologie și minte


« Inteligenţa emoţională » este un produs ce cuprinde 2 CD-uri (plus booklet), din care vei învăța:


» Ce este, de fapt inteligenţa emoţională.


Vei afla ce înseamnă « inteligenţă emoţonală » şi ce vor să-ţi comunice emoţiile tale (îţi vei înţelege, mai bine, emoţiile).

» Cum te prinzi că o persoană este inteligentă emoţional.

Chiar dacă eşti începător în studiul inteligenţei emoţionale, îţi vei da seama, foarte uşor, care este nivelul inteligenţei emoţionale al oamenilor cu care interacționezi.

» Câte emoţii simte omul într-o zi.

Vei şti cam câte emoţii trec prin corpul uman pe parcursul unei zile.

» Cum poţi deveni mai inteligent emoţional.

Vei afla metode care te ajută să înţelegi cauza emoţiilor negative, astfel încât acele emoţii să nu se mai repete.

» Ce să faci atunci când o serie de emoţii negative te invadează.

În acest interviul cu Adrian Răulea, acesta îţi dezvăluie soluţii bune pentru ca tu să ieşi din situaţiile de criză din viaţa ta. Aceste soluţii te vor ajuta să-ţi găseşti echilibrul şi să te ridici de jos, puţin câte puţin.

» Cum să ieşi dintr-o stare nepotrivită şi să te transpui într-o stare bună.

Vei afla care sunt primele 2-3 lucruri pe care să le faci dimineaţa, pentru a ieşi dintr-o stare de stres, nervozitate şi oboseală psihică.

» 1 tehnică ce te ajută să-ţi învingi orice teamă ai avea.

Este vorba de o tehnică ce îţi aduce lucrurile în sfera ta de control și care te face să acţionezi, deblocându-te din starea de teamă.

» Ce rol joacă inteligenţa emoţională în menţinerea stării de sănătate.

Vei vedea cum inteligenţa emoţională te poate ajuta să rămâi sănătos – sau, dacă eşti bolnav, să te vindeci.

» Cum te ajută inteligenţa emoţională în vânzări, leadership sau în comunicarea cu grupurile.

Vei afla unde greşesc unii vânzători, manageri sau lideri de echipe în procesul de comunicare şi cum să eviţi greşelile lor. Vei câştiga mai multă energie şi o vei canaliza exclusiv pe scopurile tale.

» Cum să-ţi gestionezi emoţiile înainte de a apărea şi a vorbi în faţa unui grup.

Vei constata că doar TU poţi alege ce să gândeşti ! După ce vei parcurge acest material, înainte să ieşi în public, te vei muta într-o zonă de emoţii pozitive, care îţi sunt dragi şi care te umplu de bucurie.

Este bine să știi că, fără inteligență emoțională, nu poți fi un lider bun nici acasă, nici la serviciu, nici în timpul liber şi nici în orice grup te-ai afla. Însă, vestea bună este că inteligenţa emoţională se poate clădi, cărămidă cu cărămidă de la zero (și în timp, bineînțeles).

* toate taxele sunt incluse


BRANDING PERSONAL 
2 CD-uri plus booklet 

(unul dintre cele mai bine vândute produse marca Andy Szekely!)
Preț de listă: 65 lei


Există oameni care au abilităţi şi talente comune. Există oameni experţi în acelaşi domeniu. Acei indivizi experţi în acelaşi domeniu cu tine, se numesc concurenţi. Ceea ce face diferenţa între tine şi concurenţii tăi este brandingul personal.

Între 2 oameni ambii experţi pe acelaşi domeniu, câştigă cu siguranţă, cel care are un brand cu 1% mai bine şlefuit.” – Andy Szekely, Trainer şi Autor

Poţi câştiga mai mulţi bani, mai multă prietenie, mai multe parteneriate de business sau mai multe oportunităţi decât câştigă concurenţii tăi, dacă ai un brand personal mai bine şlefuit decât ei!


Materialul audio „Branding Personal” conţine 2 CD-uri + 1 booklet (55 pag), în care este încorporat un interviu exclusiv cu Andy Szekely.


“Branding Personal” te învaţă cum să-ţi construieşti un brand personal de la zero, pentru ca tu să fii mereu cu un pas înaintea concurenţei!

Tocmai ai aflat că brandingul personal îţi poate aduce mai mulţi bani, mai mulţi prieteni, mai multe relaţii de business valoroase sau mai multe oportunităţi ?

Îţi doreşti să începi să-ţi construieşti un brand personal chiar ACUM, dar nu ştii cum ?

Iată ce poţi învăţa din acest material:

» Vei şti de ce este important să-ţi creezi un brand personal – în secolul XXI e important să-ţi creezi un brand personal. De ce au oamenii nevoie de branding personal? Ce beneficii le oferă acesta? Ascultă CD-urile„Branding Personal” şi vezi ce avantaje îţi aduce acest domeniu!

» Vei şti să faci diferenţa între branding personal şi reputaţie – mulţi oameni confundă termenul de „reputaţie” cu „branding personal”. În realitate reputaţia este diferită de brandingul personal. Află acum ce este reputaţia şi află ce înseamnă branding personal!

» Îţi voi răspunde la întrebarea « de ce nu face toată lumea branding personal » ? – în acest material vei găsi 3 motive fundamentale, pentru care oamenii nu s-au apucat încă să-şi facă un brand personal.

» Vei învăţa cum să-ţi construieşti un brand personal de la zero – îţi voi spune cum să-ţi creezi un brand personal, chiar dacă nu ştii mare lucru despre asta. După ce vei parcurge acest material, îţi va fi foarte uşor să începi să-ţi construieşti brandul TU.

» Vei şti care sunt căile de comunicare ale brandului personal– odată ce ţi-ai creat brandul, ai nevoie să-l comunici. Ai nevoie ca lumea să afle de brandul tău. Prin materialul « Branding Personal », vei afla căile de comunicare prin care poţi să-ţi descoperi brandul personal şi altora.

» Vei afla cum te ajută brandingul personal să te diferenţiezi de ceilalţi – există oameni cu abilităţi şi talente comune, dar ceea ce îi diferenţiază este brandingul personal. Între 2 oameni ambii experţi pe acelaşi domeniu, câştigă cu siguranţă, cel care are un brand cu 1% mai bine şlefuit.

» Vei afla cum să te vinzi bine fără să pară că te lauzi – oamenii fug de « lăudăroşi » şi sunt atraşi de oamenii care le oferă ceva de valoare. Deschide pachetul « Branding Personal » şi află cum să te promovezi în mod corect.

» Vei descoperi cum mi-am creat eu, Andy Szekely, un brand personal – mi-au luat cam 7-8 ani să-mi construiesc brandul “Andy Szekely”. În material, îţi povestesc experienţa mea practică în legătură cu brandingul personal.

» Vei primi o listă cu 10 lucruri de făcut pentru a-ţi construi un brand personal – ţi-am pregătit un toolkit de pornire : 10 lucruri de făcut pentru construirea unui brand personal. După ce au fost puse în practică cele 10 lucruri, vei avea deja, un brand personal puternic !

» Vei descoperi aplicaţii practice pentru constituirea brandului personal – ca să ştii clar ce ai de făcut, e necesar să treci prin aplicaţii practice. Cu cât aplici informaţia şi nu o laşi « la dospit », cu atât te apropii mai repede de rezultat. Iar rezultatul este, bineînţeles, să ai un brand personal puternic .



* toate taxele sunt incluse 


BONUS DE SĂRBĂTOARE 
Gânduri primite (și trimise mai departe)



Cartea „Gânduri primite (și trimise mai departe)” vorbește despre ea prin titlu. Gânduri primite și trimise mai departe. Gânduri primite de mai mulți ani, cu intermitenţă. Primite în clipe de linişte şi în clipe de agitaţie. Primite acasă şi pe stradă. Și transcrise apoi pe foiţe de hârtie sau înregistrate sau scrise pe telefon. Şi apoi transcrise în această carte.

Este posibil ca o parte din aceste gânduri să aibă semnificaţie pentru tine. La fel cum este posibil ca o parte din ele să nu aibă acum semnificaţie pentru tine. Indiferent cum este, tu decizi ce poţi lua din ele pentru tine şi experienţele tale. Au fost primite și date mai departe.

Citeşte aceste gânduri în linişte. Nu e un material pe care să îl citeşti contra cronometru. Citeşte şi meditează la ceea ce citeşti ca să poţi simţi astfel semnificaţia potrivită ţie. Nu există o semnificaţie bună sau mai puţin bună. Există doar semnificaţia potrivită ţie.


NOTA: Oferta valabila doar pana pe 10 martie 2015 ora 24:00



6 martie 2015

Cine a inventat limba romana? UN barbat? O femeie?

Stau si ma gandesc: oare e intamplator faptul ca tot ce denumeste ceva care te enerveaza, te pune in pericol, sau te distruge pare a fi FEMININ? Iar apoi tot ce ne alina, ne bucura si ne mai da un tzel in viata este de natura MASCULINA?
Voi, femeile, sunteti O ploaie, O zapada, O grindina, O furtuna.

Noi suntem UN soare, UN timp frumos, UN paradis. Stau si ma uit, chiar nu aveti noroc: O bucatarie, O vesela, O matura, O caldura, O mizerie.

Noi suntem UN repaus linistit intr-UN fotoliu confortabil, citind destinsi UN ziar si ascultand UN jurnal, asta daca nu veniti voi sa semanati O discordie sau sa ne faceti O sicana.

Voi, femeile, va dati mari ca aveti O telecomanda, dar priviti la UN televizor, unde noi alegem UN post care il dorim.

In trecut, pentru a face calcule aveati O numaratoare prapadita, acum barbatii au inventat UN calculator.

Si ceea ce va defineste, sexul, tot UN sex se spune si niciodata O sex. Cand va simtiti bine, traiti, nu-i asa,UN orgasm, iar daca o dati in bara va alegeti cu O frustrare.

Voi puteti avea O carte de credit, dar aceasta nu inseamna nimic fara UN cont.

Ce poate provoca O problema care se poate transforma intr-O catastrofa?
O eroare de pilotaj, O pana de benzina, O proasta vizibilitate, O intrerupere de curent.

Voi pentru a ne inrobi doriti O casatorie, dar exista si eliberarea care este UN divort.

Este limpede ca limba romana a fost inventata de UN barbat, care nu v-a avut deloc la suflet!!!!