7 aprilie 2014

De ce NU imi place melodia lui Pharrell Williams, HAPPY! (video)



Nu stiu altii cum sunt si ce gusturi au insa mie unul piesa asta a lui Pharrell Williams, Happy pe care o aud in ultima vreme pe la toate posturile de radio si dupa care se da toata lumea in vant... nu-mi place
deloc!!!
Mi se pare seaca, limitata ... Nu stiu de ce am aceasta senzatie, insa daca stai sa judeci si dupa ritm si dupa versuri...sunt sigur ca si tu o sa-mi dai dreptate.

Vorbind de faptul ca sunt fericit, (I'm happy!) pai ar trebui sa-mi topaie si sa-mi valseze inima intr-un mod placut si armonios, nu sa ma limitez doar la ... un pas la stanga si unul la dreapta, batai din palme si la cateva miscari de brate in sus. Dar cu mare grija ...

Acuma poate oi fi eu mai ciudat, dar sincer, sunt o multime de alte melodii sau arii din opere care imi vine sa le fredonez atunci cand sunt fericit, sau care ascultandu-le, imi ridica parul pe maini creindu-mi acea stare de fericire! Sunt curios care este si parerea voastra!
Am sa va ofer si o alternativa!



versus


Va place aceasta melodie a Tinei Turner sau cealalta a lui Pharell Williams
Si daca da, de ce? 
La ce va duce gandul ascultand-o pe una si apoi pe cealalta?

Scrieti-mi parerea voastra mai jos, in rubrica de comentarii!
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu