23 noiembrie 2012

Dor De O Carte De ....BLACK FRIDAY!!!

De Black Friday Citesc! Carti Cu Pana la 90% Reducere!!!! Mamaaaaa!!!

Daca tot se agita lumea in sus si in jos cu Black Friday asta, mi-am zis, de ce sa nu profit si eu sa imi mai cumpar cateva carti! Mai ales, ca ai ocazia sa le cumperi astazi aproape de pomana, cu reduceri de pana la 90%!!!
Si m-am gandit asa:
1. Imi voi completa colectia din Integrala Kiyosaki!
2. Imi voi mai cumpara 2 carti scrise de OSHO, deoarece am auzit ca e superbestial. Cărţile lui te fac să gândeşti şi să-ţi pui o groază de întrebări. Scopul lui nu e să-ţi dea soluţii ci să te facă să te îndoieşti de tot ceea ce şti. E genial!
3. Apoi voi cauta sa-mi mai cumpar pachetul cu 3 carti de-ale cuplului Alan si Barbara Piese
4. Mi-am mai notat Exceptionalii lui Malcolm Gladwell
5. Si cu siguranta am sa-mi cumpar si una sau doua din cartile lui Wayne Dyer, Dorite implinite. Cum sa stapanim arta de a ne manifesta si  Fara scuze. Naravul din fire ... are lecuire. Asta neaparat!

Voi ce va-ti gandit sa va cumparati cu aceasta ocazie???

 Apropo!
Daca  va intereseaza, nu ratati ocazia de a viziona GRATUIT pentru urmatoarele zile, filmul The CURE Is... un film exceptional care iti va schimba viata!!! Dcoar click pe imagine si bucura-te de un film nemaipomenit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu